Carti noi #10

Posted on

In sfarsit au ajuns toate cartile pe care mi le-am comandat de Black Friday.

De la Nemira mi-am luat un pachet de George Martin, continand Regii nisipurilor, Zburatorii noptii si Peregrinarile lui Tuf.

100_1036

 

100_1037

 

100_1038

 

De la Rao am luat volumele doi si trei din seria Mostenirea de Cristopher Paolini, pe care le-am citit in vara, dar le doream si in biblioteca mea.

100_1039

 

100_1040

 

Si, in final, de pe Elefant am cumparat primul volum din Mosternirea lui Paolini si Orasul Oaselor de Cassandra Clare.

100_1042

 

100_1041

 

Am facut si doua schimburi de carti si am cumparat o carte de pe un blog, dar pe acelea o sa vi le prezint intr-un alt post, dupa ce le primesc pe toate.

Un răspuns »

  1. Uuu.. George R.R. Martin. Din cartile lui de aici nu am decat Regii Nisipurilor (Si Urzeala Tronurilor). Spor la citit!

    Răspunde
  2. sunt superbe cartile ….vai ce dor m-a fost de eragon o iubesc pe Safira ..ah …

    Răspunde
  3. Uuuu ;;) Ce tema frumoasa 🙂 Tu faci intotdeauna recenzii frumoase si amuzante ❤
    P.S.: M-a izbit o durere de cap, care ma tine de vreo 3 zile, si m-a cuprins depresia -urasc baietii- si de aceea nu ti-am trimis inca documentul pentru concursul de creatie, dar in seara asta ma simt in forma 😀 Promit ca incerc cel tarziu, maine, sa ti-l trimit 🙂 O seara frumoasa Cori 🙂

    Răspunde
    • O seara frumoasa si tie. Poti sa scrii in ce imi trimiti despre baieti omorati, poate te ajuta :))

      Răspunde
      • E o idee. Un blond -nepericulos dar super enervant- care cade pe gheata si-si rupe gatul, si un brunet -idiot de-a dreptul- careee… mm nu stiu, moare de foame. Asta m-ar calma indeajuns :)) Dar e ok, trec eu peste. 🙂

  4. Am si eu regii nisipurilor. Chiar sunt curioasa cum o fi, dar presun ca de la buna in sus 😀 Cat despre restul cartile, as vrea sa le citesc si pe acelea…de as fi avut mai mult timp 😦 imi e groaza ca incepe si sesiunea..si am de facut vreo 5 portofolii si chef deloc..:))) damn it 😦

    Răspunde
    • Am inceput Regii nisipurilor, dar am citit foarte putin din ea. Si mie imi e frica de sesiune, mai ales ca e prima din viata mea. Ma ingrozeste oarecum gandul ca imi voi petrece vacanta de Craciun invatand la tot felul de materii si citind carti dubioase pentru materii dubioase

      Răspunde
      • Prima a fost si pentru mine un soc. Cand am vazut ca teoretic aveam de invatat cate 200-300 de pag A4 ..in 2-3 zile…eram cum fac fata oare? si am avut si toate examenele orale:)) asta pana ajungi sa inveti profesorii si ce pretentii are fiecare! Dar nu imi fac griji, cu siguranta vei trece cu bine peste sesiune! 😀

Lasă un comentariu