RSS Feed

Carti noi #11

Posted on

Iar am biroul plin de carti noi carora trebuie sa le gasesc, nu stiu cum, un loc in biblioteca. Trebuie sa ma opresc naibii macar pentru un timp: am luat mult prea multe carti in ultimul timp (adica de la inceputul verii) si nu stiu cand o sa apuc sa le citesc pe toate.

De la Carturesti, pentru ca nu am putut sa rezist felului dragut in care aratau in raft si pretului de 10 lei, mi-am luat Viata secreta a lui Evie Hamilton de Catherine Alliott, Pe urmele lui Harry Winston de Lauren Weisberger si Cu dragostea la control de Katie Fforde.

100_1044

 

100_1045

 

100_1046

 

O draguta cititoare a blogului mi-a trimis niste linkuri catre doua carti Gossip Girl, pe care apoi le-a luat de la cumparatori si mi le-a trimis. Vorbesc de aici de primul si al treilea volum: Gossip Girl si Vreau totul. Acum nu imi mai trecuie decat al doilea.

100_1047

 

100_1048

 

Prin schim de carti am facut rost de muuuuuulte carti, unele pe care chiar mi le doream si altele pe care le-am ales din pura curiozitate si pentru ca eu nu as fi dat bani pe ele. Am primit trilogia Farseer de Robin Hobb, Sange albastru si Bal mascat de Melissa de la Cruz, Luna plina de Kelley Armstrong si Cele noua vieti ale lui Chloe King de Liz Braswell.

100_1042

 

100_1043

 

100_1050

100_1051

100_1052

 

 

100_1053

 

100_1054

 

Daca ati mai facut ceva achizitii interesante, sunteti invitati sa imi spuneti si mie.

17 responses »

  1. Alexandra Toderașcu

    Buna. Vinzi cumva unele din aceste carti???

    Răspunde
  2. dar stii pe cineva care le are si vrea sa le vand?

    Răspunde
  3. bunaaa,crezi ca se poate sa imi trimiti primele volume din gossip girl prin posta,contra cost?

    Răspunde
  4. Bunaaa,crezi ca se poate sa imi trimiti prin posta,contra cost bine inteles primul si al treilea volum din gossip girl?

    Răspunde
  5. Ahaha ..:)) ziceai de mine! Esti o norocoasa ca primesti rafturi noi :)) eu ma uit la biblioteca mea, si imi e frica sa nu ma trezesc intr-o noapte cu toate cartile in cap :))

    Răspunde
  6. Cori unu iti urez lectura placuta si si :* un mic cadou pentru tine , cadou ce vine cu o nominalizare :)) http://krisszu95shinnygirl.wordpress.com/2012/12/18/special-pentru-voi/

    Răspunde
  7. S-a apucat mami sa-mi faca curatenie prin camera, si mi-a pus teancul de carti de pe birou pe un scaun, si m-a obligat sa le gasesc un loc in biblioteca supradimensionata si sa dau inapoi ce am imprumutat. Minunat. Si am primit cartea Blood and feathers, si Fata si marea, si Sanctuarul de Marion Zimmer🙂 Si mama ce de carti acolo! Nu pot decat sa-ti urez lectura placuta, si astept recenziile ;;)

    Răspunde

Lasă un răspuns

