RSS Feed

Jocul coroanei – Evelyn Skye

Posted on

1043522Când am citit pe undeva, nu mai știu exact unde, despre un roman fantasy cu acțiunea plasată în Rusia țaristă am murit puțin de dinăuntru. Când am aflat că o să apară și la noi am murit de tot. Dead Cori writing here.

Mi-a plăcut mult Jocul coroanei. Nu a fost exact cum mă așteptam eu să fie, dar tot mi-a plăcut. Nu o să intru în detalii legate de plot, că știți că nu-mi place, o să spun doar că avem doi magi într-o competiție jurizată de țar. Only one can win. Ei bine, știind deja asta dinainte de a mă apuca de citit, mă așteptat la ceva gen Sarah J Maas, mai dur, mai sângeros și mult mai periculos. Nu este cazul în volumul lui Evelyn, dar nici rău nu e. Avem parte de un alt tip de competiție, dar cu aceeași miză. Vika (oribil nume) și Nikolai (mișto nume) arată pe rând cât de pricepuți sunt și urăsc amândoi violența, așa că nu prea apelează la ea. Nu m-am plictisit deloc oricum și am sperat ca de obicei pentru un final cât mai puțin clișeic. Am și n-am în același timp, Evelyn Skye aruncând niște indicii din loc în loc cum că lucrurile nu o să rămână chiar așa cum par spre final. Sper numai să dea cu bâta-n baltă.

Personajele mi-au plăcut și nu prea. Nu am detestat niciuna (nici chiar pe Vika, spre surprinderea mea),dar m-a iritat puțin, ca de obicei, perfecțiunea lor fizică și nu numai. Vika, Nikolai și Pașa sunt toți frumoși de pică, nobili și demni. Se iubesc reciproc (mai apar și alte elemente pe acolo, recte încă o tipă cu sentimente pentru unul dintre ei – hai că asta e nouă) și sunt cam prea buni pentru gusturile mele. Vreau ceva cruzime, ceva mai multa moarte, more issues, pain și reprete. Vai, ce om sunt și eu.

All in all, not bad at all. Mor încet când văd că nu știm nimic legat de volumul doi (decât că o să apară și ăla cândva), dar bine măcar că avem și asta. Până atunci, Mulțumesc mult librăriei online Libris pentru posibilitatea de a citi romanul.Țin să vă amintesc, pe această cale, de puzderia de cărți online și cărți beletristică pe care le puteți achiziționa pe această librărie online.

4 responses »

  1. OMG, faptul că romanul este un basm constituie o garanție că o să îmi placă…iar entuziasmul tău despre Rusia și ceea ce ai lecturat e contagios…love it

    Răspunde
  2. Abia aștept să citesc și eu cartea. Același lucru m-a atras și pe mine la această carte. Mother Russia!❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

