RSS Feed

Liebster Award Nomination!

Posted on

liebsterBăăăăăi, de cât timp n-am mai primit/citit/scris o leapșă. Dor îmi era, dar ia-le de unde nu-s și pace! Duminica asta totuși, întorcându-mă eu ca o floricică de la Brașov, am dat peste două nominalizări diferite pentru aceeași leapșă, so brace yourselves, că am o groază de întrebări la care trebuie sa răspund. Mulțumesc mult Deliei și celor trei raven feathers pentru că s-au gândit la mine😀

Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat:

  • Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.
  • Listează regulile în postarea ta.
  • Afişează premiile Liebster undeva pe blogul tău.
  • Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.
  • Scrie zece lucruri random despre tine.
  • Nominalizează 5-11 bloguri și informează-le că au fost nominalizate.
  • Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

 

10 lucruri despre minunata-mi persoană (am o mai multe din astea pe unde pe blog, deci scuzați-mă dacă mă repet)

  1. Beau ceai negru. Mult. Din ăla dulce, cu vanilie, cocos, caramel sau ciocolată. Niciodată din ăla spicy.
  2. Am două pisici care îmi mănâncă zilele și o potaie.
  3. Cheltui exagerat de mulți bani.
  4. Ador fardurile și să mă machiez.
  5. Am o groază de prostioare decorative prin cameră care adună praful.
  6. Trăiesc cu frica unei vieți banale.
  7. Îmi place să gătesc.
  8. Mănânc mult.
  9. Îmi place să merg pe jos.
  10. Îmi place să vorbesc cu pisicile mele.

 

Întrebările de la Delia:

Alege un citat care te reprezintă.

Văleu, asta-i greu. Am o groază de citate notate prin agende și îmi place enorm de mult să le recitesc și să mai adaug la colecție. Toate spun câte ceva despre mine.

Ai urât vreodată un personaj ficțional?

Multe și des.

Ai vreun personaj model, cu care vrei să semeni la un moment dat? Sau un autor model?

Personaj model nu am, dar dau din când în când peste câte unul care are câte ceva ce mă impresionează rău de tot (sunt de sex feminin de obicei, dar nu e neapărat nevoie).

Cu ce autori ai vrea să poți sta de vorbă?

Mai mulți, dar acum îmi vin în cap J. K. Rowling (evident), Isabel Allende și Rodica Ojob-Brașoveanu.

 Care este cel mai înspăimântător personaj ficțional pe care îl cunoști?

Nimeni din vreo carte, dar sunt tot felul de creaturi din filmele cu superheroes care îmi dau coșmaruri (am avut într-o perioadă, când eram mică, tot felul de vise nasoale cu Mister Sinister și Apocalypse din X-Men, de exemplu).

Există vreo carte care ți-a schimbat complet percepția asupra lumii?

Au fost câteva, da. Prima pe listă ar fi seria Harry Potter, pe care orice posibil plod de-al meu va fi nevoit să o citească.

Ai gusturi asemănătoare în filme și cărți? Dacă nu, care sunt deosebirile?

Hmmm, cam da. Ador fantasy-ul sub orice formă (până și ca ilustrație) și nu zic nu nici unui film sau carte cu tentă istorică.

Science fiction, horror sau fantasy?

Fantasy all the way, urmat de horror. Science fiction – not so much.

În ce tărâm magic ți-ar plăcea să trăiești?

Ori cel din seria Mistborn a lui Sanderson, ori cel din Daughter of Smoke and Bone ori cel din Harry Potter… La naiba, sunt multe. 

 Care sunt autorii care ți-au marcat adolescența?

Nu mai știu dacă i-am citit în adolescență sau când eram mai mică de atât, dar o să îi enumăr oricum: J. K. Rowling, Constantin Chiriță, Mooney Witcher, Ann Brashares.

 

Întrebările de la Three Raven Feathers:

Ce carte are cea mai frumoasă copertă, din punctul tău de vedere?

Îmi plac mai multe. Seria Culorile Dragostei de Kerstin Gier arată mișto (de-aia m-am și apucat de ea, ca o superficială ce sunt) și ediția asta din Daughter of Smoke and Bone e superbă. Mai sunt și altele, evident, dar m-aș lungi prea mult.

Cât de des oferi cărți drept cadou?

Nu foarte des😦

Colecționezi semne de carte?

Fără să vreau, că mă tot pricopsesc cu ele.

Ce gen literar îndrăgești cel mai mult?

Fantasy.

Care este personajul cu care te identifici cel mai bine?

Cum am zis mai sus, nicicare. 

Dacă ar trebui să alegi a fi o creatură fantasy,care ar fi aceea?

Cred că mi-ar plăcea să fiu mutant.

Există o carte care nu ți-a plăcut absolut deloc?

Ohoooo, multe rău.

Care este cel mai impresionant personaj negativ pe care l-ai întâlnit?

Nu îmi vine niciunul în minte acum, dar în general îmi plac personajele negative care nu sunt pe complet negative și pare pot să le înțeleg.

Ce carte te-a emoționat până la lacrimi?

Enorm de multe. Plâng des și ușor la cărți.

Dacă ai putea fi un personaj dintr-o carte, care ar fi acela și de ce? 

Hmmm, nu cred că aș vrea să fiu un personaj anume, mai ales că cele care îmi plac mie au niște vieți cam nasoale. Așa că pas.

 

O să trișez, ca de obicei, și nu o să o dau mai departe. Să o facă cine vrea😀

 

8 responses »

  1. Yass! Finally, I found the X-men reference :))) Imi aduc aminte ca imi placeau Rogue si Gambit din X-men evolution ( adica desenul de pe Cartoon Network, nu de pe Fox Kids). Pe tine ce personaje te-au atras? … De faptul ca ai raspunsuri foarte ironice si amuzante, nu mai zic. O zi faina!

    Răspunde
    • Am vazut si desenele de pe Fod Kids (la care planuiesc sa ma uit iar, ca am vazut eu ca sunt unele episoade care la noi nu au fost date si in plus imi placea ca era foarte creepy) si cele de pe Cartoon Network. Il detesc pe Cyclops, asta-i sigur (desi mi s-a zis ca seman cu el bleah) si am o afinitate deosebita pentru Rogue, Kitty si Wolverine. Magneto e foarte badass too😀

      Răspunde
      • Wolverine … oare cum de am uitat de el? Storm si Mistique erau si ele badass din ce-mi aduc aminte. Cyclops era uneori in plus… imi si aduc aminte de scenele siropoase gen telenovele care apareau din cand in cand *cough*”Oh, Scott!”, „Oh, Jean!”*cough.:))) In afara de asta, ramane unul dintre desenele copilariei mele.

  2. Mi-au plăcut la nebunie răspunsurile, mai ales cel legat de citate. Sinceră să fiu, nici eu nu am un citat anume care să mă reprezinte, dar am momente cu unele dintre ele.
    Și legat de faza cu ceaiul negru: nu-i așa că e extraordinar cu vanilie? Am încercat mai multe combinații și mereu mă întorc la ceai negru cu vanilie sau ciocolată. Tu ce preferi?

    Răspunde

Lasă un răspuns

