RSS Feed

Dispozitive infernale #2: Prințul mecanic – Cassandra Clare

Posted on

Mi s-printul-mecanica pus pata să citesc seria dintr-o bucată, adică fără să citesc altceva in between, deși mai am două romane de la editura Trei pe birou pe care trebuie să le citesc cât de curând posibil. Merge repede totuși, așa că nu e prea grav. Întorcându-ne la oile noastre, pot spune că mi-a plăcut și al doilea volum, deși am de comentat pe două subiecte mari și late, care se leagă între ele și cu care o să și încep, pentru că sunt aproape singurele care au făcut diferența față de primul volum.

Încerc să văd cum să vă spune ce m-a iritat fără să vă dau spoilere. După cum cred că se știe, indiferent dacă ați citit sau nu cartea, Will e the bad boy, rebelul sarcastic care refuză să respectele regulile și insultă mereu oamenii. Ei bine, există un motiv anume pentru care este el așa, iar acel motiv e de o penibilitate maximă. Nu știu de ce simte Cassandra Clare nevoia intensă de a-i face aproape pe toți martiri care nu au altceva în plan decât binele celorlalți. Nu îmi place deloc.

Al doilea detaliu care îmi stă pe creier e eternul triunghi amoros. E al naibii de prezent, e enervant pentru că Tessa pare ușor schizofrenică și nu îmi dau seama de nicio culoare ce simte pentru unul din tipi. Știu cum se termină ultimul volum, dar tot nu îmi dau seama cum naiba se ajunge acolo și cum rămâne cu Jem (pe care, apropo, simt o nevoie teribilă să îl mângâi pe cap în absolut orice scenă apare și orice face. I love him to death).

În afară de asta, restul e la fel. Volumul e amuzant pe alocuri, palpitant din când în când și cu un farmec greu de identificat, dar fără nicio îndoială prezent. Mor de nerăbdare să citesc ultimul volum, mai ales că ăsta s-a terminat completely unexpected, așa că în următoarele zile o să apar pe-aici cu impresiile finale.

 

4 responses »

  1. De acord cu triunghiul amoros. In seria asta inca e bine prin comparatie cu Instrumente Mortale, unde aproape toate personajele sunt implicate intr-un fel sau altul in nu stiu cate triunghiuri amoroase. Cassandra Clare a cam distrus povestea lui Jem si finalul seriei prin faptul ca l-a amestecat si pe Will. Oricum, ma bucur ca ai ajuns sa faci o recenzie semi-sarcastica seriei, n-am gasit pana acum alt blogger care sa aiba exact doza necesara de ironie pentru fiecare carte😉

    Răspunde
    • Multumesc mult, honey😀 Nu am avut cum sa nu observ bubele si, desi mi-a placut in final seria, tot mi-au ramas pe creier. Trebuia sa le exteriorizez cumva. A fost bine totusi, de obicei le fac mult mai praf de-atat

      Răspunde
  2. Oh, how I missed your reviews!😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

