RSS Feed

Cavalerul celor șapte regate – George R.R. Martin

Posted on

cavalerul-celor-sapte-regate_siteBălesc după cartea asta de când am început să văd pe net că o să apară la Nemira așa că am profitat de prima ofertă Nemira și am luat-o. Nu a durat mult să o citesc, deși recenzia asta mi-a luat o groază de timp, iar asta pentru că nu sunt foarte convinsă ce impresie mi-a lăsat cartea.

Mi-a amintit teribil de mult de ASOIAF (logic, Cori, doar cartea e scrisă de același autor și are loc în aceeași lume) dintr-un motiv anume: m-am trezit de multe ori pe cât de confuză îmi amintesc că eram atunci. Am citit pagini întregi de lupte între personaje pe care sunt convinsă că ar fi trebuit să le știu, but I didn’t. Și nu s-a oprit numai la asta. Încă mă întreb care-i care în casa Targaryen, care e regele, care e fratele lui, care-s copiii și care-s nepoții. No bloody idea.

Mi s-a părut de multe ori că aduce totuși destul de mult cu un basm. Se întâmplă lucruri nasoale altor personaje, desigur, dar nu celor principale. Cumva ei ies mereu basma curată din orice, lucru pe care mă îndoiesc că cineva pe lumea asta îl asociază cu George Martin și căruia eram convinsă că nu o să îi duc vreodată lipsa. Se pare că m-am înșelat.

Mi-a făcut însă o poftă teribilă de a citi mai multe despre istoria Westerosului. Povestea aceea cu Dragonul Negru mi-a plăcut teribil de mult și nici nu vreau să mă gândesc ce alte minunății mai ține George doar pentru el sau, eventual, între coperțile unei cărți ridicol de scumpe (cum e monstruozitatea aia cartonată apărută și la noi).

All in all, nu regret că am citit-o, dar nici nu m-a dat pe spate. Could have been better.

 

 

 

Lasă un răspuns

