RSS Feed

Age of X #2: The Immortal Crown – Richelle Mead

Posted on

16156357Am sărit pe volumul doi din seria lui Richelle Mead de cum am avut ocazia și l-am dat gata mai repede decât o fac în mod obișnuit.

Volumul acesta mi-a plăcut aproape la fel de mult ca primul. Primul lucru care mi-a sărit în ochi e modul deloc subtil în care Richelle folosește religiile noastre în carte. Pe când RUNA nu are o religie oficială, ba din contră, se opune total simplei idei de religie, Arcadia este sub dictatură religioasă. Conform dorințelor zeității respective, femeile sunt total sub controlul bărbaților, nu au voie să se expună (poartă haine care le acoperă părul și uneori ceva care le acoperă complet, nelăsțnd nici ochii la vedere) sau să le vorbească în public și sunt, din toate punctele de vedere, sclave. Sounds familiar? Deloc subtil, foarte controversat.

Mi-a plăcut enorm faptul că the plot thickens. Nu e chiar imprevizibil, având în vedere că nu mi-a fost foarte greu să îmi dau seama care sunt dubioșii pe care trebuie să-mi țin ochii (da, chiar și cel din epilog, bată-l să-l bată de douchebag), dar în cazul ăsta pot să spun că nu m-a deranjat deloc. Sunt alte lucruri pentru care citesc seria.

Adică Justin și Mae, da. Devin tot mai adorabili și tot mai de telenovelă. Cu un ochi plâng, cu ochi râd, dar mă așteptam oricum să se întâmple asta. Pot să ignor. Ce nu reușesc să îmi dau seama e cum o să se termine seria. Tot ca o telenovelă? Divergent-style?

Nu știu când o să aflu, având în vedere că ultimul volum (cred că e ultimul) se presupune doar că o să apară la anul, dar până atunci vă invit să încercaâi și voi seria și să îmi spuneți cum vi se pare.

Lasă un răspuns

