RSS Feed

Fata din tren – Paula Hawkins

Posted on

descărcare (3)După ce am terminat de citit Viermele de mătase am rămas cu o poftă teribilă de thrillere, așa că m-am bucurat mult că am fost suficient de inspirată să îmi asigur ceva provizii.

Fata din tren este, se pare, cartea care m-a făcut iar să citesc mai mult seara, că tare puțin și rar am citit în ultimele luni. Este micuță  și se citește repede și, mai mult decât atât, te prinde instantaneu. Este narată din punctele de vedere a trei femei diferite, una mai fucked up ca cealaltă. E primul lucru care m-a atras de cum m-am pus să citesc și cel care m-a fascinat cel mai tare. Nu doar că toate au vieți interesate în cel mai oribil mod, dar insistă să se distrugă reciproc și să se înconjoare de iluzii și minciuni cât mai impresionante.

Partea aproape la fel de bună e că, deși număr personajelor e foarte mic, nu am putut ghici ce s-a întâmplat de fapt și care dintre ei e, de fapt, cel mai nebun. Nici nu am încercat foarte tare, recunosc. Suspansul și misterul pe care Hawkins le creează sunt foarte bine prelucrate și evoluează lin, credibil. Citisem pe Goodreads că cineva numise cartea ‘a faster-paced, creepier Gone Girl’ și sunt de acord cu descrierea asta; cele două au câteva elemente în comun. Diferența este că, dacă personajele din Gone Girl m-au fascinat prin dileala lor completă, cele din Fata din tren m-au speriat și deprimat. Sunt exemplul perfect de unde poate să te aducă trauma și ce se întâmplă când refuzăm să vedem ce e sub nasul nostru.

Vă recomand cu sinceritate romanul, nu văd cum ar putea să nu vă placă. Le mulțumesc celor de la editura Trei pentru că mi-au acordat șansa de a-l citi.

One response »

  1. Pingback: Marile minciuni nevinovate – Liane Moriarty | Cori's Bookfrenzy

Lasă un răspuns

