RSS Feed

Viermele de mătase – Robert Galbraith

Posted on

viermele-de-matase_1_fullsizeAm citit The Cuckoo’s Calling anul trecut aproape pe vremea asta și mi-a plăcut tare mult. Țin minte ce surprinzător a fost pentru mine să văd că mintea care a creat lumea din Harry Potter poate să se descurce, și încă foarte bine, și cu romane polițiste. Pot să spune exact același lucru și acum, când am terminat al doilea volum al seriei cu Cormoran Strike.

Cred că e destul de ușor să ghiciți ce mi-a plăcut cel mai mult: personajele, evident. Cormoran și Robin m-au cucerit de la bun început (deși Cormoran e puțin clișeic, if you ask me) și au continuat să fie foarte interesanți. Mă amuză teribil relația lor și sper să o țină așa mult și bine, fără să ajungă (măcar în viitorul apropiat) la deznodământul pe care îl intuiesc. Celelalte personaje au fost însă la fel de importante pentru mine. Cred cu tărie că e foarte ușor să îți dai seama de cum este J.K. Rowling în realitate din modul în care își construiește personajele și situațiile în care le pune. Nu zic mai multe ca să nu vă dau spoilere.

Cât despre cazul polițist în sine, mi-a plăcut mai mult ca cel din primul volum. Mai elaborat, mai bine pus la punct, mai puțin tras de păr. Nu a exagerat deloc cu criminalul (cum mi s-a părut că a făcut în cazul Lulei). deși câteva explicații în plus parcă nu ar fi stricat.

Nu știu când apare volumul trei, dar sper că nu mai e mult. Le mulțumesc celor de la editura Trei pentru că îmi permit în continuare să țin pasul cu seria.

One response »

  1. Pingback: Fata din tren – Paula Hawkins | Cori's Bookfrenzy

Lasă un răspuns

