RSS Feed

First Ladies. De la Eleanor Roosevelt la Hillary Clinton – Regine Torrent

Posted on

first_ladies_curteavA trecut îngrijorător de mult timp de când nu am mai citit ceva non-fiction, iar cartea lui Regine Torrent mi-a atras atenția din start. Nu știam mai nimic despre nicio First Lady, cu excepția lui Jacqueline Kennedy, așa că am decis că trebuie neapărat să citesc First Ladies.

Primul lucru pe care l-am observat a fost cantitatea de informații oferită și modul în care Regine le structurează pentru a fi cât mai accesibile cititorului. Am aflat despre copilăria lor și despre cum au fost părinții lor și dacă au avut sau nu o copilărie fericită. Aflăm cele mai multe detalii, totuși, despre ceea ce au făcut ele ca First Ladies și impresia pe care au lăsat-o poporului american. Asta m-a interesat cel mai mult.

Mi-a făcut o deosebită plăcere să citesc despre cât de diferite au fost toate First Ladies și cum și-au perceput ele rolul. Am simpatizat teribil cu unele dintre ele și m-am gândit cum naiba aș reacționa dacă aș fi făcut parte din persoanele cărora unele dintre ele ar fi încercat să le impună anumite lucruri. Am fost din nou șocată de cât de nefericită a fost viața lui Jacqueline Kennedy și am încercat în continuare să îmi dau seama dacă îmi place sau nu de Hillary Clinton.

Un lucru nu mi-a plăcut: felul în care e scrisă. Are uneori propoziții mult prea scurte și mult prea seci, uneori îmbinate într-un mod ciudat care mă cam zgârie pe creier. Poate e traducerea, poate nu, cert e că a luat puțin din farmecul cărții. Pentru iubitorii de non-fiction totuși, cred că Regine Torrent merită citită.

Am primit această carte de la Libris, librărie online unde puteți găsi o multitudine de cărți online, dar și cărți în limba engleză.

Lasă un răspuns

