RSS Feed

Leapșa: Ultimate Book Tag

Posted on

Nu am făcut de enorm de mult timp o leapsă (cel puțin mie așa mi se pare), așa că am decis să trișez puțin și să o scriu pe asta pentru când trec prea multe zile fără să postez ceva pe blog. Sau pur și simplu pentru când am eu chef sa postez. Am primit leapșa de la Georgiana, care e mereu drăguță și mi le pasează, chiar dacă eu nu am mereu bunul simț să le și preiau.

1. Ți se face rău dacă citești în mașină?

Da. Într-un mare fel și nu îmi trece nici după ce am coborât. La fel se întâmplă și în autobuz. Doar pe tren pot să citesc.

2. Stilul cărui autor ți se pare unic și de ce?

Uuuuuf, mulți autori au un stil unic (toți ar trebui să aibă, if you ask me). Agatha Christie, de exemplu. Rodica Ojog-Brașoveanu. Dumas. George Martin. Lista poate continua.

3. Harry Potter sau Twilight? Dă-ne trei motive.

Sper că glumești.

4. Cari după tine o geantă cu cărți? Dacă da, ce e în ea în afară de cărți?

Car după mine o geantă. Mereu. Dacă merg la facultate am o groază de minuni în ea, de la caiete și pixuri la servetele și portfard. Uneori am și câte o carte, depinde dacă întrevăd vreo ocazie pentru citit.

5. Miroși cărți?

Rar. De obicei miros cărțile vechi.

6. Cărți cu sau fără ilustrații?

Cărțile de ficțiune le prefer fără ilustrații (dar cu hartă, dacă e vorba de fantasy). Cărțile de istorie sunt mult mai faine dacă au și poze.

7. Ce carte ai iubit în timp ce ai citit-o, dar ai descoperit mai târziu că nu e chiar atât de grozavă?

Twilight, evident (sunt curioasă cine răspunde altceva). Chiar mi-a plăcut seria atunci când am citit-o, dar nu a durat mult până m-am prins ce am citit.

8. Ai vreo poveste din copilăria ta care include cărți?

Foarte multe. Enorm de multe. Majoritatea, probabil. Citesc aproape de când mă știu, așa că într-un fel sau altul cam toată copilăria mea a inclus cărți.

9. Cea mai subțire carte a ta?

Nu știu și nici nu am de gând să aflu. Am o groază de cărți, puse pe rânduri și să mă pun să caut prin ele ar fi insane.

10. Scrii la fel de bine precum citești? Te vezi în viitor scriind și publicând o carte?

Aș vrea eu. Scriu execrabil. Nici nu am mai încercat din generală, e adevărat, dar nici nu simt nevoia. Nu știu dacă aș avea imaginația necesară să scriu ceva măcar decent și am și un limbaj ciudat când e vorba de scris. E de obicei sarcastic și uneori chiar sadic, așa că nu știu ce ar ieși. Prefer să mă rezum la citit.

11. Când ai devenit pasionat/ă de citit?

Când eram mică. Îmi cumpărau ai mei tot felul de cărți pentru copii și îmi știam pe de rost abecedarul și o carte care se chema Învățăm să citim (asta era – mă apucă nostalgia). Am primit apoi cutiile acelea cu cărticele de diferiți autori și apoi am mai evoluat puțin.

12. Cartea clasică preferată?

Cred că La răscruce de vânturi de Emily Bronte. Regret enorm că nu am studiat-o și la facultate.

13. Care este materia la care te pricepi cel mai bine la școală?

Literatură engleză, cred. Mereu iau note bune. Prin puterea bullshitului, desigur, dar tot iau note bune.

14. Ai primit cadou o carte pe care ai citit-o deja și o urăști – ce faci?

Mulțumesc frumos, mă prefac că sunt entuziasmată și o păstrez.

15. Cărți asemănătoare cu Harry Potter sau Jocurile Foamei?

Hmmm. Divergent seamănă teribil cu Jocurile foamei, dacă mă întrebați pe mine. Aș sugera celor cărora le-a plăcut seria să încerce și alt tip de distopie, oricare. Cât despre Harry Potter, aș recomanda oricând unor fani de maxim 14 ani seria Fetiței celei de-a șasea luni. E adorabilă.

16. Obiceiuri proaste în timp ce scrii postări pentru blog?

Dacă fac o recenzie, trebuie să am cartea respectivă pe birou, în dreapta mea. Nu cred totuși că este un obicei prost, așa că o să zic the worst: nu îmi verific niciodată articolele după ce le termin. Nu le corectez. Nu am răbdare pentru așa ceva, și la examene trebuie să fac un adevărat efort de voință să mai citesc o dată lucrarea.

17. Cuvântul tău preferat?

A naibii să fiu dacă am așa ceva.

18. Vampiri sau zâne? De ce?

Nu îmi amintesc să fi citit vreo carte în care personajele principale sau măcar secundare să fie zâne, dar am citit multe cu vampiri. Așa cum a zis și Georgiana, și eu asociez zânele cu Tinkerbell și chiar nu cred că mi-ar plăcea să citesc o carte de genul. Așa că o să mă joc cu focul și o să aleg vampirii.

19. Persoane care își pot schimba forma sau îngeri? De ce?

Personaje care își pot schimba forma, iar asta pentru că mi-ar plăcea teribil să pot să o fac și eu. Aș spiona oamenii.😀

20. Spirite sau vârcolaci?

Spirite. Sunt mai interesante, cred eu și am senzația că se pot face mult mai multe cu ele.

21. Zombie sau vampiri?

Din nou, vampiri. Zombie fac mereu aceleași lucruri, au aceleași scopuri (să nu aud de Warm Bodies) și se duc aceleași bătălii în jurul lor. De bine, de rău, la vampiri se mai poate lucra.

22. Triunghiuri amoroase sau dragoste interzisă?

Dragoste interzisă. Triunghiurile amoroase mă calcă pe nervi, mai ales că în majoritatea cazurilor sunt greu de crezut. Dragostea interzisă e mult mai interesantă.

23. Cărți strict romantice sau cărți cu acțiune și dragoste combinate?

Cu acțiune și dragoste combinate.

Lasă un răspuns

