RSS Feed

Ce am mai făcut

Posted on

Nu a fost prea mare activitate din partea mea pe aici și nu văd când o să am o recenzie nouă pentru voi, așa că m-am gândit că până atunci o să bat câmpii.

Ce am mai făcut, deci? Am început ultimul an de licență. Deci trebuie să mă ocup de licență. Subiectul pe care l-am ales e Deconstrucția stereotipurilor în Cântec de Gheață și Foc de George R. R. Martin. Nu s-a scris nimic despre George Martin, s-a scris mult despre fantasy, niciun profesor nu are vreo carte care să mă poată ajuta, așa că acum aștept o comandă de pe abebooks.co.uk. Până pe 21 decembrie trebuie să predau primul capitol, adică să scriu și să citesc toată teoria. Yeeeeey.

Am un orar cretin și aglomerat ca naiba în primele trei zile ale săptămânii, deși eu eram ferm convinsă că orarul din anul trei e cel mai lejer.

Am de citit o carte de 1600 de pagini la literatură română și câteva lucrări pentru facultate, care o să țină loc de examen.

Am început școala de șoferi, deci dacă nu mai dau deloc pe aici să urmăriți știrile de la ora cinci.

Încep și practica pedagogică, care mă sperie cam la fel de tare ca șofatul.

Merg și la sală. Asta după ce mi-am petrecut toată viața fugind de sport. Acum îmi place enorm.

Nu am deci timp nici să mor și nici nu știu când naiba o să reușesc să termin Cronica de familie a lui Petru Dumitriu (cartea aia de 1600 de pagini). Am totuși de gând să fac o pauză între volume și să citesc atunci altceva, să nu bată atât de tare vântul pe aici.

6 responses »

  1. Multă baftă şi inspiraţie la lucrarea de licenţă! Şi mie mi s-a părut cel mai aglomerat an anul 3 de facultate.😦 Dar şi cel mai interesant! Cum e pe abebooks? Care e taxa de transport? Coletul vine la poşta normală sau cea vamală?

    Răspunde
  2. Super tema ta de licenta,eu sunt in primul an la Llitere si mi-ai dat o idee!

    Răspunde

Lasă un răspuns

