RSS Feed

Daughter of Smoke and Bone #3: Dreams of Gods and Monsters – Laini Taylor

Posted on

13618440Ador seria asta, o ador cu pasiune înflăcărată și nu știu ce să zic și nu știu cum să fiu obiectivă. Nu mă așteptam, a naibii să fiu dacă mă așteptam.

Nu cred că există mod mai bun de a descrie seria decât prin sentimentele pe care le-am avut tot timpul în care am citit: m-am simțit warm and fuzzy. Universul mi-a zâmbit, oamenii erau frumoși și buni, speranța era peste tot, iar unicorni galopau fericiți pe un câmp cu flori. Nu cred că există dulcegărie pe care Laini ar fi putut să o pună în serie și care să mă enerveze. Am fost și sunt total și complet subiectivă și fascinată.

Am întâlnit și în acest ultim volum magia cu care mă obișnuisem deja, am dat peste întâmplări minunate și dubioase și, cel mai important, peste personaje noi și informații care explică lucruri au pus mereu un semn de întrebare. Această istorie a lumii seriei este, pentru mine, printre cele mai frumoase aspecte ale seriei. Imaginația de care dă dovadă Laini, felul în care totul se leagă și modul în care povestește lucrurile astea m-au încântat peste măsură. Nici măcar nu a exagerat cu ceva, când spunea că nimic mai îngrozitor nu s-a întâmplat vreodată, îți dai seama, când afli despre ce e vorba, că e chiar așa cum spune (citiți și o să vedeți despre ce e vorba).

Personajele nu m-au dezamăgit, deși s-a întâmplat chestia de care ziceam că îmi e frică și nu, nu am aruncat seria pe geam. Nici nu am clipit măcar, așa de puțin mi-a păsat. Am zis deja că nu pot să fiu obiectivă, nu?

Aceeași tactică care m-a încântat în celelalte volume m-a încântat și aici: exact când credeam că lucrurile o iau într-o anumită direcție și eram ferm convinsă că this is it, venea doamna Laini Taylor și îmi arăta cât de tare greșesc. Nu am putut să fiu sigură de nimic și am adorat asta.

Nici nu știu ce să mai zic, dar puneți mâna pe serie și citiți-o. O să o adorați. Trust me, dacă eu nu am mai putut să fac ceea ce fac mai bine, și anume să caut nod în papură, înseamnă că e ceva de capul ei.

Lasă un răspuns

