RSS Feed

Summer in a bag of books

Posted on

Am mai primit o leapșă (de la Andreea și Georgiana, cărora le mulțumesc enorm), so here you have it. Nu o să mă obosesc decât cu regula care spune că trebuie luate în considerare cărțile citite în ultimii doi ani. Sunt o rebelă.

1. Drumul către mare: o carte pe care ai așteptat de mult să o citești.

Teama înțeleptului de Patric Rothfuss. Mi-a plăcut atât de mult primul volum, că muream de nerăbdare să pun mâna și pe al doilea. Probabil sunt mai multe cărți pe listă, dar asta mi-a venit prima oară în minte.

2. Răsărit de soare: cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața.

Crown of midnight de Sarah J. Maas. Cartea asta a fost atât de interesantă și de palpitantă că nu aș mai fi lăsat-o din mână. M-a ținut cu sufletul la gură de la început până la sfârșit.

3. Apus de soare: o carte pe care ai stat să o citești noaptea.

Toate. Mereu citesc noaptea. Mă concentrez mai bine și parcă are mai mult farmec.

4. Perla din scoică: o carte de la care nu aveai mari așteptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o.

Ines a sufletului meu de Isabel Allende. E prima carte de Allende pe care am citit-o. Când am văzut în ce secol are loc acțiunea, nu am crezut că o să îmi placă (idei preconcepute, ce să-i faci), dar m-a prins de la prima pagină și până la final am adorat-o.

5. Arsură de soare: o carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută.

Orașul oaselor de Cassandra Clare și Îngerul nopții de Becca Fitzpatrick. Ambele imbecile și o adevărată pierdere de timp. Cred totuși că Îngerul nopții e mai rea. Da, e. Aș putea să o pun doar pe ea pe listă, dar Cassandra Clare m-a dezamăgit și ea rău de tot, așa că o las aici. Adaug și Damnare de Lauren Kate. Chiar nu pot să mă abțin.

6. Valurile mării: o carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție.

Seria Jocurile Foamei, cred. Din nou, aș putea să pun mai multe aici, dar la asta m-am gândit prima dată.

7. Caniculă: o carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu.

Nu știu ce să pun aici. Shogun poate? Pentru că e mare și stufoasă?

8. Briza mării: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanță.

Ceva din colecția Chic. Orice, în afară de Fetița prietenei mele. Nu ai vrea să plângi pe plajă.

9. Bronz: o carte care a lăsat o amprentă asupra ta.

Absolut toate cărțile care mi-au plăcut de la foarte mult în sus.

10. Vacanța de vară: o carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o așa repede.

Vezi răspunsul de la 9.

Știți deja ce o să zic. Dau mai departe leapșa oricui vrea să o facă, dar în special lui Rox și Roxi, în speranța că și vor mișca posterioarele leneșe și chiar o vor face.

7 responses »

  1. Chiar ai dreptate. E frumos să citești noaptea.

    Răspunde
  2. Of, mai am o datorie la tine :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

