RSS Feed

Tronul de cleștar #3: Heir of Fire – Sarah J. Maas

Posted on

descărcareCum am aflat că a apărut al treilea volum al seriei, cum mi-am pus în cap să îl citesc cât mai repede posibil, ceea ce am și făcut. M-am apucat de volum pe la miezul nopții și abia la patru fără ceva am reușit să mă conving că ar cam trebui să mă culc. Uitasem cât de mult îmi place seria. Mi-am amintit acum.

Deși nu se compară cu al doilea volum, care mi-a plăcut cel mai tare, Heir of Fire este de personaje și întâmplări interesante. Să le luăm pe rând.

Acțiunea e puțin mai ciudată aici. Primele trei sferturi din volum nu am stat cu sufletul la gură. Nu s-a întâmplat nimic extraordinar de palpitant, dar în schimb am găsit întâmplările interesante și mă făceau totuși să mă întreb ce o să se întâmple în continuare. Crown of Midnight câștigă detașat la acest capitol. Nu m-am plictisit deloc citind, dacă asta ați înțeles de aici, dar puțin suspans nu ar fi stricat. Poate pentru voi o să fie, who knows.

Personajele mi-au plăcut, ca de obicei, cel mai mult. Caelena își cam plânge de milă, dar, cum am devenit foarte empatică în ultimul timp, am înțeles-o. M-a impresionat foarte tare felul în care Sarah J. Maas reușește să mă facă să o înțeleg și să o cred. Cred că am mai spus asta în celelalte recenzii ale seriei, dar foarte rar reușește un autor să facă asta, ce să mai vorbesc despre un autor de YA. Întâlnesc mereu personajul broken, de care se presupune că viața și-a bătut joc și care își petrece cea mai mare parte a timpului feeling sorry for himself/herself sau folosindu-se de asta pentru a-și găsi scuze, dar cu Caelena lucrurile stau puțin altfel. I-am înțeles traumele și pierderile, am apreciat existența întunericului din ea și am înțeles faptul că îi e extraordinar de greu să treacă peste ele. Partea dinspre final e puțin cam dramatică pentru gustul meu însă. Nu zic la ce mă refer. E spoiler.

Apar câteva personaje noi, toate interesante. La unele e ușor să-ți dai seama dacă vor avea sau nu un rol important în serie, la altele nu. Nu mi-a plăcut să citesc capitolele lui Manon, însă. M-au plictisit puțin și încă nu îmi dau seama care e treaba cu ea (în ceea ce privește plotul adică). Unul din aceste personaje m-a surprins însă în ceea ce privește the love story, dar numai de bine aici. Ne-am îndepărtat iar de poveste tipică și clișeică YA.

Sfârșitul acestui volum m-a făcut, ca de obicei, să mă întreb cum naiba o să stau până apare următorul (o să fie șase în total, se pare). Mă consolez totuși cu gândul că, practic, o să am încă trei volume de citit. Yeeey.

 

P.S. Nu îmi cereți să vă trimit cartea.

25 responses »

  1. A aparut ! E adevarat ! A aparut volumul 3 tradus in limba romana !
    Sigur sunt doar trei volume ? :))

    Răspunde
    • Stiu ca a mai aparut unul in engleza

      Răspunde
      • Buna ! Am observat recent ca au apărut in total 5 volume in engleza .. Oare astea sunt toate ? Dacă m-ai putea ajuta cu aceasta informație .. As fii recunoscătoare… Sunt ” The Assassin’S Blade” si „Queen of Shadows” .. Cred ca astea au mai apărut in engleza .. Întrebările mele sunt : 1.daca vor apărea si in romana , si doi : dacă astea vor fii toate volumele serie ? .. Mulțumesc mult

      • Buna! Din cate vad, mai este una anuntata, deci o sa fie cel putin 6 volume. Sunt sigura ca o sa apara si la noi, ca cei de la editura Rao le scot rapid si la destul de putin timp dupa ce au aparut in State

      • Seriei*

      • Asta e cea mai buna veste pe care am primit-o .. Volumul trei a fost genial si abia aștept sa citesc si restul volumelor .. Ma bucur ca încă răspunzi la mesajele pe care le Primești .. Dacă poti sa anunți aici atunci când apare si volumul 4 in romana .. Ar fii super .. Mulțumesc din suflet pentru răspuns 👍🏻☺️📖 Imi pare foarte rău ca nu pot afla continuarea poveștii încă si sunt foarte foarte stresată de asta .. Este cartea „vieții mele ” 😂📖 ..

      • Mie volumul doi mi-a placut cel mai mult 😀 acum sunt putin stresata ca nu mai tin minte ce s-a intamplat si o sa fiu confuza cand o sa citesc volumul 4. Daca nu uit, o sa anunt cand apare

  2. Iubesc cartea asta 😍 Este pur si simplu incredibila 😊 Dar din pacate volumul 3 tradus in romana intarzie sa apara😦 Stie cineva ceva despre data cand o sa apara ? Din cate am vazut 👀pana acum pe langa primele 2 volume au aparut inca 7 volume din seria „Tronul de clestar” scrise in engleza …Va rog daca are cineva detalii despre celelalte volume (3,4,5,6 etc) traduse in romana sa imi spuna si mie 😄👍 Va multumesc🙂

    Răspunde
  3. Stii cumva daca a aparut volumul al treilea tradus? 😊

    Răspunde
  4. Cand o sa se traduca cartea?🙂

    Răspunde
  5. dar ne poti spune de unde putem cumpara cartea ?
    o caut disperata si nu stiu de unde sa o iau

    Răspunde

Lasă un răspuns

