RSS Feed

Leapșa: Happy Bookaholic

Posted on

Așa cum am spus, în ultimul timp interesul meu pentru cărți a fost nul, dar am primit două nominalizări pentru această leapșă (de la Loreen și Georgiana, cărora le mulțumesc) și m-am gândit să nu fiu nesimțită și să las nominalizările fără răspuns. Here we go.

1. Ce iubeşti cel mai mult atunci când cumperi cărţi noi?

Tot, de la simpla plăcere de a cheltui bani până la deschiderea pachetului. Dacă îmi doream de ceva timp cartea, cu atât mai bine. Atât de mult îmi place să am cărți noi, că nici nu mă reped să le găsesc un loc, ci le țin zile întregi pe birou, ca să mă uit mereu la ele și să pot să le iau în mână mai ușor.

2. Cât de des îţi cumperi cărţi noi?

Nu știu, depinde. Uneori trec luni întregi în care nu îmi iau nimic, iar alteori intru în cărți ca găina-n boabe și uit să mă mai opresc.

3. Librării sau magazine online?

Magazinele online pentru cumpărături – e mai ieftin și mai convenabil pentru oamenii puturoși, dar din când în când mi se face dor de timpul petrecut într-o librărie.

4. Ai o librărie preferată?

Libris, pentru că au reduceri foarte bune și transport gratuit prin curier. Cam greu de bătut.

5. Faci precomenzi?

Cred că am făcut o dată, dar nu mai știu la ce carte. Dar nu, nu obișnuiesc să fac asta.

6. Ai o limită lunară când vine vorba de cumpărat cărţi?

Asta se leagă de răspunsul de la 2. Nu, nu am, pentru că nu am o rutină la chestia asta.

7. Ai interdicţii la cumpărat cărţi? (book buying bans)

Nu, absolut niciuna. Și nici nu mi-ar păsa dacă aș avea.

8. Cât de lung este wishlist-ul tău?

Dacă aș nota tot ce vreau să citesc, ar fi interminabilă. Dar wishlistul concret, adică ce m-am obosit să trec pe hârtie, nu e foarte mare.

9. 3 cărţi din wishlist pe care vrei să le cumperi în momentul ăsta.

The Blade Itself de Joe Abercombie, Gardens of the Moon de Steven Erikson și The Black Company de Glen Cook. Toate high fantasy.

10. Cine doreşti să mai facă acest tag?

Cine mai dorește și cine mai poftește. Și Roxtao și Roxi. Pentru ele nu e opțional.

5 responses »

  1. Draguta leapsa si raspunsuri!
    Te tuc!

    Răspunde
  2. Hihi !! Eu am fost mai potolita in perioada asta. Fac maine leapsa :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

