RSS Feed

Cărți noi #22

Posted on

În ultimul timp am făcut iar rost de niște cărți și, cum nu m-am mai atins de una de vreo două săptămâni (deci nu se vede nicio recenzie la orizont), am zis să vi le arăt, ca să nu bată totuși chiar atât de tare vântul pe aici.

O să încep cu singura carte pe care am dat bani (3 lei): Substituirea de Edgar Wallace

100_1456

Primele 4 volume din seria Earthsea de Ursula K. Le Guin, primite de la un coleg :

100_1457

100_1458

100_1459

100_1460

The Cuckoo’s Calling de Robert Galbraith, primită de la același coleg:

100_1464

Locuri întunecate de Gillian Flynn, câștigată la un concurs:

100_1463

Nu mă întrebați când o să le citiți recenziile, că nu știu.

2 responses »

  1. Lectură plăcută!🙂 Am auzit lucruri bune despre seria Ursulei.

    Răspunde

Lasă un răspuns

