RSS Feed

Cărți noi #21

Posted on

Încă o mică recoltă pe care trebuie să o împărtășesc cu voi.

De la târgul de carte nu-mai-știu-care mi-am luat Disfuncția realității de Peter F. Hamilton

100_1449

Lumina ce se stinge de George R. R. Martin

100_1450

The Year’s Best Fantasy & Horror vol. 3

100_1451

Cu ocazia aniversării Libris am luat 2 volume Warcraft. Credeam că sunt cărți. Nu sunt. Sunt comics.

100_1454

100_1455

Grace de Moaco. Povestea unei prințese de Jean des Cars

100_1453

Obsesia Caravaggio de Neil Griffiths pe post de cadou. Aș fi vrut ceva de Marquez, dar nu mai erau, evident.

100_1452

11 responses »

  1. Ce achizitii interesante. Abia astept sa citesc recenzia ultimelor doua carti😉

    Răspunde
  2. Abia aştept recenzia cărţii cu Grace de Monaco🙂 (dacă o vei face)…pentru că sunt îmi plac mult, mult, mult recenziile tale.

    Răspunde
  3. Ce bine arata Disfunctia realitatii!

    Răspunde
  4. Mi-am luat și eu Grace de Monaco de curând. Lectură plăcută🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

