RSS Feed

The Grimm Diaries Prequels 7-10 – Cameron Jace

Posted on

Grimm Diaries 7-10Așa cum am spus și la recenzia primelor șase prequels, Cameron Jace a reușit să mă impresioneze într-un mod foarte plăcut și neașteptat. Acestea 4 (Once Beauty Twice Beast, Moon & Madly, Rumpelstein, Jawigi) mi-au plăcut și ele, deși ceva mai puțin ca primele 6 parcă.

Primul prequel, Once Beauty twice Beast, mi-a plăcut cred cel mai mult, pentru că l-am găsit cel mai interesant. Numai Cameron putea să se gândească la ideea asta pentru Frumoasa și Bestia și, ca de obicei, face povestea muuuuult mai interesantă ca originalul și cu mult mai multe posibilități viitoare. Ca și până acum, îmi distruge puțin copilăria, dar o face într-un mod atât de inedit că nici nu mă deranjează.

Moon & Madly e și ea interesantă, deși pe alocuri m-am plictisit puțin și mă întrebam dacă mai are mult. Cu toate astea, oferă o perspectivă unică asupra Micii Sirene. Aș pune-o a doua pe listă, după Once Beauty. De fapt, acum îmi dau seama că o iau oarecum descrescător în ceea ce privește plăcutul. ca să zic așa.

Rumpelstein e a treia pe listă. S-a lălăit ceva Cameron la ea (sau mai știi, poate o să îmi dau seama după că toate chestiile alea chiar sunt relevante, cine știe?), dar finalul a fost total neașteptat și habar nu am ce să cred despre el. Aștept explicația, deși cine știe când o să o primesc.). Nu îmi dau seama de ce, dar am o presimțire că Rumpelstiltskin o să fie mai important pentru serie decât Rapunzel sau Sleeping Beauty, de exemplu.

Jawigi oferă câteva explicații în ceea ce privește povestea, dar ceva nu am crezut. Nu știu ce, dar ceva era putred pe acolo.

Oricum, seria asta mă face din ce în ce mai curioasă și mor de nerăbdare să ajung la cea principală. Bată-le să le bată de cărți pentru facultate, că nu știu când o să apuc.

4 responses »

  1. Ce viteza ai avut!🙂 Si mie primele 6 mi-au placut parca mai mult decat acestea, dar tot mind-blowing au fost si 7-10.

    Răspunde
    • Mi-e și frică să mă gândesc peste ce dubioșenii o să mai dau în continuare

      Răspunde
      • :)) Eu abia astept! Bine, mi-e si rusine sa ma gandesc la seria asta, ca asteptasem atat de mult volumele principale incat incepusera sa ma enerveze faptul ca tot apareau alte si alte prequels. Iar apoi, cand au iesit in sfarsit volumele 1 si 2, nici macar nu am mai avut timp sa ma gandesc la ele, dar sa le mai si citesc😦

      • Sper să apuc și eu să le citesc mai repede

Lasă un răspuns

