RSS Feed

Cărți noi #20

Posted on

A trecut foarte puțin timp de la ultima postare de gen, dar am o groază de cărți să vă arăt. Am fost la București să mă întâlnesc cu Roxi și Rox și am reușit să îmi iau 14 cărți😀. O să vă zic și prețurile, că prea mândră sunt de ce afaceri bune am făcut.

De la Antic Ex Libris mi-am luat Leningrad de Anna Reid în engleză, carte pe care mi-o doream de mult timp. Am dat 15 lei pe ea.

100_1431

Am fost apoi la Kilipirim, cel mai minunat lucru din lume. Mi-am luat Aliata vraciului și Poveștile Vraciului de Joseph Delaney. Doar Amintirile Vraciului îmi mai trebuie și am toată seria😀. Au costat 10 lei bucata.

100_1428

100_1429

Cu 10 lei mi-am luat Omul de la capătul firului de Rodica Ojog-Brașoveanu.

100_1441

Cu 8 lei mi-am luat Anul regelui de Principele Radu al României.

100_1439

Cu 13 lei am luat Marchiza de Pompadour de Pierre de Nolhac.

100_1430

Cu 3 lei am luat Dependente de sex sau amante de Paula Izquierdo, pe care am și citit-o în tren și mi-a plăcut mult.

100_1440

Fiicele reginei fecioare de Jeane Westin a costat 5 lei.

100_1432

Cu trei lei bucata am luat Zeii lumii fluviului și Labirintul magic de Philip Jose Farmer, volumele 4 și 5 din seria Lumea fluviului. Nu, nu am primele trei volume😀

100_1433

100_1434

Cu 10 lei am reușit în sfârșit să îmi cumpăr Invidie de Anna Godbersen, volumul trei din seria Lux.

100_1438

Mi-am cumpărat Camera întunecată de Johan Theorin cu 10 lei.

100_1437

Și acum, afacerea afacerilor și marea mea bucurie: am găsit Fata care s-a jucat cu focul și Castelul din nori s-a prăbușit de Stieg Larsson cu 10 lei!

100_1436

100_1435

Acum și poza de grup:

100_1443

A mai fost cineva la Kilipirim?

20 responses »

  1. toate cartile par interesante dar cel mai mult ma incanta cele de la editura trei… am si eu cateva din seria aia, le ador❤

    Răspunde
  2. What? Ce ieftine sunt unele cărţi. Spor la citit!

    Răspunde
  3. Ce de cartii!!Lectura placuta!!

    Răspunde
  4. Ai găsit ,,fata care s-a jucat cu focul” la 10 lei???? Asta e supermagaafacere…
    Btw, frumoase achiziţii!😡

    Răspunde
    • Mori de ciudă, așa-i?😀
      Știu că e o afacere minunată, era să fac cu inima când am văzut. De câțiva ani îmi doream cărțile alea, dar nu mă lăsa inima să dau atâția bani pe ele având în vedere că le citisem deja

      Răspunde
  5. Lectură plăcută! Să te bucuri de noile achiziții!
    Urmează să fac și eu o postare asemănătoare, au fost multe reduceri în ultima perioadă și …. :))

    Răspunde
  6. Lectură plăcută🙂
    Am fost și eu la Kilipirim duminică, dar nu am găsit niciuna din cărțile pe care le căutam, a fost o mare dezamăgire :)) Dar tot fac eu rost de ele până la urmă.

    Răspunde
  7. 😀😀😀😀😀😀

    Răspunde
  8. Ha! Oare am fost si eu??? :)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

