RSS Feed

Cărți noi #19

Posted on

Iaaaaaaaaar am reușit să adun ceva cărți😀. Mor de încântare, așa că vi le arăt și vouă, să muriți și voi, dar de ciudă.

Pentru facultate mi-am luat la reducere de pe Libris Rusoaica de Gib. I Mihăescu și Craii de Curtea-Veche de Materiu Caragiale. 11 lei împreună cu tot cu transport.

100_1419

100_1420

De la o tanti din centru, de unde îmi mai iau eu câteodată cărți vechi, mi-am luat Suma zilelor de Isabel Allende. E nouă.

100_1417

De la Libris am primit pentru recenzie Țara mea inventată de Isabel Allende.

100_1427

Următoarele sunt primite de ziua mea. De la Roxi (e singura căreia îi dau numele) am primit Fiica norocului de Isabel Allende, Oscar și Tanti Roz de Eric-Emmanuel Schmitt și Ivan cel Groaznic de Henri Troyat. Mulțumeeeeeeeesc!😀😀😀

100_1426

100_1424

100_1425

Am mai primit Doctor Jivago de Boris Pasternak, după care plâng de ceva timp, și Poezii de Michelangelo.

100_1422

100_1423

Am primit, spre marea mea încântare, și Teama Înțeleptului de Patrick Rothfuss.

100_1418

4 responses »

  1. krisszu95books

    Eu ratat aniversare?…Urat din partea mea, dar eu sunt intarziata mereu, vreau sa iti urez un la multi ani, macar atat….:(( lectura placuta , iti doresc.

    Răspunde
  2. Odododoo!!!! Lectura placuta, sa te bucuri de ele! La multi aniiiiiii!!!!!❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

