RSS Feed

Leapșa indiscretă

Posted on

Dear God, de cât timp nu am mai făcut vreo leapșă. S-a întâmplat totuși să dau de una drăguță, așa că o fac și eu.

1. Când mă uit spre biblioteca mea…

Crește inima-n mine.

2. Atunci când cineva îmi vorbeşte în timp ce citesc…

Depinde. Dacă sunt la ultimele pagini ale cărții și se întâmplă ceva foarte interesant, palpitant sau emoționant, mă enervez. Dacă se întâmplă oricând altcândva, nu e nimic.

3. Când deschid pentru prima dată o nouă carte…

Mi-e puțin frică că nu o să îmi placă. Uneori. Alteori sunt foarte încântată.

4. Atunci când păşesc într-o librărie…

Mă gândesc că vreau să petrec muuuuuuult timp acolo și că probabil nu o sa am bani să îmi iau ce-mi place. Viața de student, ce să-i faci.

5. Când mi se pune pata pe o carte…

Sunt un om foarte enervant, îmi închipui. Spun cu orice ocazie că fac eu cumva să pun mâna pe ea și până la urmă chiar o fac.

6. Primul lucru pe care îl fac după ce termin de citit un roman…

Chiar nu știu. Nimic deosebit.

7. Cred că un blog bun de cărţi este acela care…

Care are recenzii bune. Adică părerea despre carte, și nu oricum, ci cu detalii și explicații.

8. Atunci când îmi cumpăr cărţi le aleg pe baza…

Unui impuls, de multe ori, alteori pe baza recenziilor pe care le-am citit și câteodată pentru că mă atrage ceva la ea, deși nici eu nu știu ce.

9. Atunci când îmi aleg viitoarea lectură mă bazez pe…

Cred că răspunsul de la 8 merge și aici.

10. Când o carte nu mă prinde de la început şi o citesc greu…

Perseverez. Sunt o optimistă incurabilă din punctul ăsta de vedere, mereu sper că până la urmă o să ajungă să îmi placă.

11. Cred că atu-ul blogului meu constă în…

Naiba știe?

12. Atunci când trece o perioadă mai lungă de timp în care nu citesc…

Mă simt vinovată. Nu știu de ce, nu întrebați, dar așa mă simt. Noroc că nu trece niciodată prea mult timp până îmi revine cheful.

13. Legat de obsesia mea pentru cărţi, părinţii…

O susțin.

14. Pentru mine, un roman bun e…

Vai de mine, cât de lung ar fi răspunsul aici. Mi-ar trebui un articol întreg pentru asta. Poate o să îl și scriu cândva.

15. Am o atracţie puternică pentru personajele…

Dubioase și răutăcioase.

16. Pentru mine, o carte este…

O carte. Nu am de gând să dau un răspund filozofic sau pretențios aici.

17. Dacă cineva îmi cere cu împrumut cărţi…

Înainte dădeam oricui. Acum m-am enervat (fără motiv) și nu o mai fac așa ușor.

18. Atunci când aflu că un roman va fi ecranizat…

Depinde de roman. Dacă mi-a plăcut cartea sau mă atrage trailerul filmului, o să vreau să îl văd. Dacă nu, îl ignor.

19. Atunci când cineva spune despre o carte pe care am iubit-o că e proastă…

Depinde de argumentele sale. La unele recunosc și eu că așa sunt.

20. Oamenii care nu citesc…

Pierd multe. Și nu au cultură.

21. Cred despre cărţile scrise de scriitorii români…

Hit or miss. Deși recunosc că sunt cam reticentă în privința lor.

22. Dacă ai avea şansa să te căsătoreşti cu un scriitor/o scriitoare, acela/aceea ar fi…

Cu nimeni. Nu mă tentează căsătoria.

23. Părerea mea despre cititoarele electronice este…

Minunată.

24. Cred despre leapşa indiscretă…

Că nu e indiscretă. Nu știu de ce naiba se numește așa.

4 responses »

  1. Ha , dragut ! Mi-am facut si eu acum ceva timp un blog si inca incerc sa cresc mare mare . Chestia asta cu leapsa indiscreta mi se pare foarte tare , cred ca o sa o incerc si eu :)) Tocmai ce am postat un giveaway cu 3 carti de Keri Smith pe http://book-and-stuff.blogspot.ro/ si facebook , daca ai duce vorba mai departe ar fi foarte dragut !😀 Keep up the good work❤

    Răspunde
  2. Drăguță leapșa și răspunsurile🙂 Și eu sunt enervantă când mi se pune pata pe o carte și nu numai :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

