RSS Feed

Cărți noi #18

Posted on

În ultimele doua săptămâni am reușit să fac rost de niscaiva cărți. În ordinea numerelor de pe tricou:

100_1412

Ora vrăjitoarelor de Anne Rice. Îmi doresc să îmi cumpăr cărțile astea de prin clasa a zecea, cred, când le-am citit prima oară. Noroc că le-am prins la o reducere minunată, pe care nu o mai pupam eu în veci, că altfel cine știe când mi le luam. Urmează și celelalte două volume.

100_1414

Adam și Eva de Liviu Rebreanu. Am auzit de ceva timp că e foarte frumoasă, așa că am trecut pe la tanti de la care cumpăr eu cărți vechi și mi-am luat-o.

100_1415

Ilion de Dan Simmons. Mi-a atras de ceva timp atenția. Habar nu am cum e, nu țin minte nici măcar ce am citit pe spate. Sper să nu mă fi țepuit cu ea.

100_1416

De la Libris am primit pentru recenzie Pe urmele crimelor de Mark Benecke. Oricum îmi place să citesc despre crime, dar acum, că m-am pus să mă uit din nou la primele sezoane din Criminal Minds (genial serial, uitați-vă la el) e și mai rău. Mor de nerăbdare să mă apuc de ea.

Cam atât ar fi. Sper ca la următoarea postare de gen să pot să vă arăt Teama Înțeleptului de Patrick Rothfuss. O să mor încet dacă nu pun cât mai repede mâna pe ea.

16 responses »

  1. Eu zic că nu ți-ai luat țeapă cu Illion, mie mi-a plăcut enorm!

    Răspunde
  2. Carti noi! Carti noi! Datorita CUI ai cumparat tu Ora Vrajitoarelor? :-„

    Răspunde
  3. feliciachiojdoiu

    tin minte ca lasher imi dadea fiori de groaza-asa de mult ma acaparase povestea!

    Răspunde
    • Mi nu mi s-a părut de groază, dar bolnavă rău :)) Ultimul volum nu l-am citit, mor de curiozitate să văd ce se întâmplă în el

      Răspunde
      • feliciachiojdoiu

        da ai dreptate cori!de groaza si bolnava povestea!nu mai tin minte exact cum se termina,ah ce mi-as dori sa o citesc din nou!!

      • Ce te oprește? Eu una abia aștept😀 De ziua mea plănuiesc să îmi cumpăr și volumele doi și trei și să vezi după desfătare😀

  4. De cand vreau sa-mi iau Ora vrajitoarelor si numai nu apuc.. :o3
    Spor la citit! ^_^

    Răspunde
  5. feliciachiojdoiu

    ce super e ”ora vrajitoarelor”!mi-a placut la nebunie!

    Răspunde
  6. Sa te bucuri de ele si spor la citit😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

