RSS Feed

Eva Luna – Isabel Allende

Posted on

rhwascz

Isabel Allende, EVA LUNA, traducere de Cornelia Rădulescu, Editura Humanitas, 2006

Aceasta este cea de-a treia carte de Isabel Allende pe care o citesc și decizia mea de a-i cumpăra și citi toate romanele s-a cimentat deja de la prima.

La fel ca INES A SUFLETULUI MEU și CAIETUL MAYEI, EVA LUNA spune povestea unei femei cu o viață nu tocmai ușoară, dar plină de hotărâre, energie și putere. Așa cum mă așteptam deja, nu are cine știe ce acțiune, se pare că lui Allende nu îi prea pasă de acest aspect, dar, cu toate acestea, nu i-am … CONTINUAREA AICI

8 responses »

  1. eu sunt off topic acum pentru că am decis să renunţ la blog motiv pentru care vreau să iti urez succes în continuare, cât mai multe articole frumoase şi vreau să iti multumesc pentru tot cu drag krisszu.

    Răspunde

Lasă un răspuns

