RSS Feed

Despre 2013 și speranțe pentru 2014

Posted on

Cam târziu, dar uite că într-un final scriu și eu acest articol. Nu aș fi vrut, ca să fiu sinceră, dar cred că m-ar fi bătut Roxi până m-ar fi ascultat cu urechea dacă nu l-aș scrie.

Pe blog, anul 2013 a fost foarte bun. Am avut 24.508 vizualizări și ceva mai puține articole decât aș fi vrut, dar tot e bine. V-aș da numerele exacte, dar a naibii să fiu dacă mai știu unde să găsesc chestia aia unde îți spune ce și cum. Va trebui să mă credeți pe cuvânt. Marea mea mândrie, totuși, e faptul că am 100 de followeri so far. Yeeeeeeeeeeeeeeeey! Știu că nu e deloc mult comparativ cu alte bloguri, dar each and every one of them s-a abonat pentru că așa a vrut, și nu pentru că am pus eu cine știe ce condiție la concursuri. Da, am motive ciudate de mândrie, dar asta e.

În materie de cărți lucrurile au mers la fel de bine. Conform Goodreads și notițelor mele, am citit mai bine de 80 de cărți anul ăsta, ceva mai mult decât îmi propusesem. M-am bătut deja singură pe umăr pentru asta.

Pe plan personal, anul care tocmai a trecut a fost foarte ciudat. Prima jumătate (până spre sfârșitul verii) a fost foarte bună. Nu am realizat nimic spectaculos, dar a fost bine. A doua jumătate, insă, cam din septembrie până prin decembrie, a fost înfiorătoare. Și-a revenit în ultima lună, dar per ansamblu, perioada asta a fost groaznică. Nici nu merită să  mai insist asupra ei.

2014 acum. Aici o să fie scurt.

Pentru blog îmi doresc, ca tot omul, vizualizări și articole multe și, sper eu, și mai mulți followeri. Dublu, dacă se poate.

În materie de cărți, sper să citesc cât mai mult și mai diversificat, mai ales muuuuuulte cărți și serii high sau epic fantasy sau mai știu eu ce alte tipuri de cărți fantasy de genul există.

Pe plan personal nu am de gând să sper nimic. Que sera sera.

large (6)

11 responses »

  1. Cori…pff. acum am ajuns acasa nu pot spune ca sunt foarte dezmeticita. Simt ca ma dau in barci. Dar nu asta e esential acum..eu fiind mai atipica asa putin vreau sa iti spun cu intarziere de 7 zile cam asa un an nou fericit plin de realizari pe toate planurile si multa sanatate. Myu. A da multe articole asa cum numai tu le faci.multe carti citite..

    Răspunde
  2. 80 de carti este un numar impresionant, felicitari ! Mult succes in indeplinirea dorintelor😀

    Răspunde
  3. La multi ani, Cori si mult succes cu blogul in continuare! Sa ai un 2014 plin de realizari🙂

    Răspunde
  4. Felicitari pentru cei 100 de followeri si sper sa ti se indeplineasca dorintele ! ^^

    Răspunde

Lasă un răspuns

