RSS Feed

Cărți noi #17

Posted on

Ultima postare de genul pe anul acesta. Yeeeeeeeeeeeeey!

Acum câteva săptămâni, de Black Friday probabil, mi-am comandat de pe undeva Nevăzuții de Katherine Webb:

100_1369

De la Rao mi-am comandat fix în ziua de  Crăciun, profitând de oferta 2+1 gratis, 3 cărți de Agatha Christie: Noapte nesfârșită, Casa strâmbă și 13 probleme:

100_1408

100_1407

100_1409

Azi am primit ultima comandă pe acest an, cea de la Elefant, de unde mi-am luat…. Numele vântului de Patrick Ruthfuss!!!! Nici nu știți de când mi-o doream:

100_1406

Șiiiiiiiiii, cireașa de pe tort. Am primit de la Rox de Crăciun cel mai minunat lucru ever: The Encyclopedia of Mythology. E absolut minunată. Îți mulțumesc încă o dată, Rox!!!!!!

100_1410

La final, o poză de grup, în special ca să vedeți cam cât de mare e enciclopedia (Nevăzuții nu apare, e deja în raft și mi-e lene să o dau jos):

100_1411

13 responses »

  1. Spor la citit! sper că o să faci recenzie la cărţiile de Agatha Christie🙂

    Răspunde
  2. Sunt asa invidioasa, spor la citit !

    Răspunde
  3. Ma bucur enorm ca ti-a placut!! :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

