RSS Feed

Tronul de cleștar #2: Crown of Midnight – Sarah J. Maas

Posted on

69410_originalAm terminat volumul doi din serie azi-noapte pe la unu și am rămas mască, nici nu mai aveam cuvinte. I-am și spus lui Roxtao că e de o mie de ori mai bun decât primul.

Avem acțiune și răsturnări de situație de la prima până la ultima pagină, nu ai deloc timp să te plictisești. Totul se întâmplă într-un ritm alert, dar totuși natural. Partea cea mai minunată la asta e că nu m-am așteptat la nimic din ceea ce s-a întâmplat. Mi-am dat la un moment dat seama de o chestie, dar cred ca asta era și ideea și nu m-a deranjat deloc.

Apar nenumărate elemente noi și se explica foarte multe lucruri, care fac ca diferența dintre primul și acest al doilea volum să fie imensă. Elementele fantasy sunt mai multe și mult mai pronunțate, dar originale și bine gândite. Nimic nu mi s-a părut deplasat sau ciudat, ba din contră.

Totul ia o turnură diferită, atât de diferită de fapt că ai putea avea impresia că cele două volume nici nu sunt legate între ele. Apar mereu informații noi, se răspunde la unele întrebări, apar altele, de unele nici măcar nu îți dădusei seama că există, iar totul este atât de palpitant și de interesant că nu îți mai vine să lași cartea din mână.

Mi-a plăcut enorm de mult evoluția personajelor, mai precis toate schimbările care au loc în legătură cu ele. Țineți minte că ziceam în recenzia primului volum că mi se pare că personalitatea lui Caelena nu se potrivește cu ideea de asasin? Îmi retrag acum cuvintele. Tot ceea se întâmplă cu ea în Crown of Midnight mi-a risipit îndoielile și m-a făcut să o plac și mai mult. Scenele în care îți lasă jos toate barierele și se dezlănțuie sunt preferatele mele din toată cartea – mi-au plăcut atât de mult că le citeam de câte două ori. Sunt foarte badass, foarte intense și fac atât cartea, cât și personajul, cu mult mai interesante.

Cumva, nu știu de ce, presimt că seria nu o să aibă un final fericit. Nici nu cred că i s-ar potrivi. Oricum, până apare, vă recomand să vă apucați neapărat de serie. O să îmi mulțumiți.

27 responses »

  1. Nu stii cand apare volumul 4 di seria tronul de clestar?

    Răspunde
  2. Pute-ti , va rog sa-mi souneti si mie cum se cheama nuvelele??

    Răspunde
  3. Foarte bune cartile, ambele! Autoarea chiar reuseste sa scoata fantasy-ul contemporan din tiparele obisnuite. Actiune, suspans, putin romance, persoane oarecum enigmatice pe alocuri, nota 10! Astept cu nerabdare publicarea volumului trei in limba romana.

    Răspunde
  4. Alessandra L.

    Am citit primul volum si a fost pur si simplu.. minunat! Astept cu nerabdare sa citesc si al doilea volum. La RAO arata ca este in curs de publicare. Sper ca nu mai dureaza mult.😀

    P.s. Am citit cred ca peste 100 de carti. In curand o sa am si eu una a mea❤

    Răspunde
    • Citește volumul al doilea, crede-mă.
      Nu înțeleg P.s -ul

      Răspunde
      • Alessandra L.

        Voi scrie si eu o carte. Simteam ca trebuia sa fac asta de mai de mult, dar neh..😀

      • Uuuuuuuu, ce carte, dacă pot să întreb?

      • Alessandra L.

        Se va intitula ” Forțe ale naturii ” și va avea ca protagoniști : o fată Cass pe scurt și un băiat Samuel. Va fi scrisă din două perspective, narate la persoana întâi🙂
        Se bazează pe abilitatea fetei de a controla aceste forțe, care sunt defapt cele patru elemente : foc, apă, aer și pământ. Și.. pe cei care pot controla forțele ” întunericului ” – încă nu știu cum să le spun – și care o vor moartă.
        🙂
        Tu ai întrebat, iar eu am răspuns.😀 Mulțumesc pentru atenție.

        Îmi place mult blogul tău!
        Sunt încă elevă, a XI -a😀

  5. Pingback: Summer in a bag of books | Cori's Bookfrenzy

  6. Exista o versiune in romana a volumului 2, pe primul l-am terminat acum , citind la el 3 zile continuu❤

    Răspunde
  7. Doamne…am citit primul volum si este fantastic. Dar traducerea la “Crown of Midnight” cand apare??

    Răspunde
  8. Eu am citit primul volum in 3 zile.Nu puteam sa las cartea din mana!!!!E o poveste plina de aventuri miracole si fantezii(partile mele preferate sunt cele cu crima).Sunt nerabdatoare sa fac cunostinta cu noul volum.

    O eleva si o mare fana!!!

    Răspunde
    • Și eu am citit foarte repede volumele, sunt cu adevărat superbe.
      În ce clasă ești tu elevă?😀 Mă bucur mult că îți place blogul meu!

      Răspunde
  9. in romana stie cineva cand apare traducerea la „Crown of Midnight” ?

    Răspunde
  10. Yey sunt tare fericita ca si alte persoane descopera aceasta serie si le citesc cu placere:) Eu le.am citit pe ereader fiecare carte a doua zi dupa data aparitiei and I feel in love… mi le-am cumparat de la Gaudeamus pe ambele si deabia astept sa le recitesc:D

    Răspunde
  11. Doamne, pana si recenzia parca e incarcata de adrenalina, imi inchipui (sau nu?) cum o sa fie cartea!😀

    Răspunde
  12. O Doamne! Nici nu pot sa iti spun cat de incantata sunt ca ai citit-o. Si ca ti-a placut atat de mult :))
    Ai citit si nuvelele, nu?

    Răspunde

Lasă un răspuns

