RSS Feed

Cărți noi #16

Posted on

Am reușit în ultimele săptămâni să adun câteva cărți, așa că:

De la Rao am primit pentru recenzie Tronul de cleștar de Sarah J. Maas și Hoțul de cărți de Markus Zusak:

100_1350

100_1352

Mi-am cumpărat Saga dinastiei Romanov de Jean des Cars și Philip și Elisabeta – portretul unei căsătorii de Gyles Brandreth:

100_1361

100_1363

De pe blogul Roxanei am câștigat Marley, a dog like no other de John Grogan și And what do you do? de Sarah Long:

100_1356

100_1357

 

De la Libris am primit pentru recenzie Borgia, păcatele familiei de Sarah Bower:

100_1360

Și poza de grup:

100_1368

 

Voi? Ceva nou?

10 responses »

  1. „Hotul de carti” e perfecta! Acuma o citesc (mai am vreo 50 pg) si o adorrr!

    Răspunde
  2. „Hoțul de cărți” și „Saga dianastiei Romanov” le-am citit și eu și mi-au plăcut foarte mult😀 Urmează să fac și eu o astfel de postare, după Gaudeamus, că am reușit să mă las dusă de val, nu mi-e clar cum :)) Dar estimarea mea e că voi avea 9 cărți cumpărate luna asta din banii mei de buzunar, ceea ce nu mi s-a mai întâmplat :)) Libris e de vină!!

    Răspunde
  3. Urmatoarea postare dupa Black Friday? ;;)

    Răspunde

Lasă un răspuns

