RSS Feed

Caietul Mayei – Isabel Allende

Posted on

caietul-mayei_1_fullsizeE a doua carte de Isabel Allende pe care o citesc și, deși nu pot spune că mi-a plăcut chiar atât de mult ca Ines a sufletului meu, tot mi-a plăcut foarte mult.

Primul lucru care îmi vine în minte acum, când mă gândesc la ea, e faptul că romanul acesta a reușit cumva să mă prindă și să fie foarte interesant deși evenimentele și personajele descrise nu sunt deloc ieșite din comun. Este vorba despre o fată care, după o traumă, ajunge să bea și să se drogheze, de aici lucrurile înrăutățindu-se din ce în ce mai tare. Povești de genul au existat și o să existe mereu cu duiumul.

Cu toate astea, e scrisă atât de frumos și unele personaje sunt atât de drăguțe că după câteva pagini îți dai seama că nu îți vine să o mai lași din mână. Mie personal nu mi-au plăcut foarte mult părțile în care se vorbea despre viața ei în Las Vegas  – ceea ce se întâmpla în Chiloe mi s-a părut mult mai interesant, deși era, în mod ciudat, mult mai lipsită de evenimente.

Un lucru care mă atrage la cele două cărți scrise de Allende pe care le-am citit e felul în care privește ea femeia și viața ei. E ciudat, nu mi s-a mai întâmplat niciodată să mă atragă o carte sau un autor datorită curiozității în privința modului în care vede ceva. Poate vârsta e de vină, cine știe? Oricum, mă face să vreau să îi citesc în continuare romanele și asta e suficient pentru mine. (nu e deloc singurul motiv, sper că ați înțeles asta)

Oricum, eu vă recomand să citiți ceva de Isabel Allende, orice ar fi. Eu una am de gând să citesc tot ce prind, nici măcar nu mă mai gândesc că ar putea să mă dezamăgească.

Lasă un răspuns

