RSS Feed

Cărți noi #15

Posted on

Nu a trecut deloc mult de la ultima postare de gen (vezi, Roxana, vezi?) dar am adunat 4 cărți noi și, cum nu știu când o să mai cumpăr altele, vi le arăt acum.

De la Libris, cu reducere de 40% și transport gratuit, mi-am luat volumele 5 și 6 din Roata Timpului de Robert Jordan: Focurile Cerului și Seniorul Haosului

100_1319

100_1321

Pentru recenzie am primit de la Libris Orele îndepărtate de Kate Morton (în curând și recenzia)

100_1324

În sfârșit, am reușit să pun mâna și pe Anonima de miercuri de Rodica Ojog-Brașoveanu, singura carte cu Melania pe care nu o am în bibliotecă.

100_1332

La final, o poză de grup:

100_1334

11 responses »

  1. Roata timpului este o serie imensa. Am auzit numai lucruri bune despre ea, dar ma intimideaza marimile colosale. O.o

    Răspunde
    • Să știi că e cu adevărat frumoasă. Mie îmi place enorm, deși îmi dau seama că intimidează prin numărul imens de volume și mărimea lor. Dar merită. Și se citesc destul de repede

      Răspunde
  2. Cori am nevoie de niste lamuriri, pentru ca am înteles ca tu faci facultatea de vest la tm, ma poti ajuta cu niste detalii? îmi poţi trimite un e-mail pe adresa bubblevanillagum@yahoo.com , ca mai apoi să te rog să îmi explici unele chestiuţe, desigur dacă ai timp .
    Mersi mult

    Răspunde
  3. Mama cat sunt alea de Robert J! :O Au cam, cum sa spun, vreo 2 metri si 5 tone! :O

    Răspunde
  4. OMG, citesti o luna din fiecare volum din RT!

    Răspunde
  5. Vaaad vaadd! Cand te apuci de Roata Timpului?

    Răspunde

Lasă un răspuns

