RSS Feed

Academia Vampirilor #6: Sacrificiu final – Richelle Mead

Posted on

descărcareAm terminat seria, în sfârșit, și pot să spun că acest ultim volum m-a făcut să îmi placă din nou ce am citit. Le-a avut, la fel ca primele volume, pe toate: suspans, bătăi, aventură, ceva romance, cum am mai spus, di tăti.

Așa cum mă așteptam, nu a ajuns să îmi placă mai mult de Rose și de Dimitri. De fapt, fuck them. Adrian, săracul, merită și are cred nevoie de a biiiiiiiiiiiig hug. A ajuns să îmi placă atât de mult de el, ca și de alte personaje secundare (Jill, Abe, Sydney, de exemplu), încât stăteam și speram ca Bloodlines să îl aibă pe el ca personaj principal. Am reușit acum câteva minute că apare pe acolo, așa că puteți să fiți siguri că o să citesc și seria aia. Adrian merită. Zău că da.

Recunosc că mi-a plăcut tare mult aspectul de roman polițist al acestui volum. Am stat și eu, la fel ca personajele, să mă întreb cine naiba e asasinul sau asasina. Spre final însă, când au aflat că bănuielile lor nu erau deloc justificate, deși nu au spus cine era de fapt criminalul, m-am prins. Nu cred că e din cauza vreunei greșeli, doar că am citit eu cam multe romane de Agatha Christie.

M-a deranjat atitudinea lui Rose. Nu mă mir, se întâmplă asta de vreo două volume. Ba îl iubește pe Adrian și vrea să fie cu el, ba îl iubește totuși și pe Dimitri, ba ducă-se dracului, ba să vină înapoi…. La Adrian nu s-a gândit mai deloc și m-a iritat asta. Îmi venea să intru în carte, să îi dau ei un cap în gură și lui o îmbrațișare cât casa. Și luați în considerare că nu sunt genul care să împartă îmbrățișări în stânga și-n dreapta.

Mi-a mai plăcut faptul că Richelle Mead a fost inteligentă și a lăsat unele lucruri nerezolvate legate de unele personaje secundare. Știa ea ce știa, afurisita. Chiar sunt curioasă, de exemplu, care e treaba cu Sydney și Abe. Intuiesc ceva legat de viața personala a ei, în niciun caz ceva politic sau legat de serviciu.

Ce pot să spun acum la final, despre serie? Pot să spun că, deși m-a dezamăgit la un moment dat, totuși mi-a plăcut. Înțeleg de ce se agita atât lumea în jurul ei, așa cum înțeleg și pasiunea fetelor pentru Dimitri și Adrian. Sunt fana celui din urmă, dacă nu v-ați prins până acum.

4 responses »

  1. Eu ma bucur cum a iesit, pentru ca Adrian o sa fie cu Sydney. Imi place ca autoarea i-a facut pe ei doi sa nu se placa din prima si sunt curioasa cum incepe sa se apropie.😉

    Răspunde
  2. Te rog, te rog, te roooooog zi-mi ca finalul ti s-a parut penibil si contrafacut si enervant de happy-end-ish. Te rog?

    Răspunde

Lasă un răspuns

