RSS Feed

Obsesia pentru un autor

Posted on

Mi se întâmplă uneori să dau peste o carte care să îmi placă enorm. Nu foarte des, dar se întâmplă. Atunci apare o problemă: o să vreau să citesc toate cărțile acelui autor, sau măcar cât mai multe posibil. Așa că încep să dau ture pe la bibliotecă sau să strâng bani ca să îmi cumpăr.

Acum, când scriu articolul, mă gândesc dacă e de bine sau nu. Am făcut așa cu Rodica Ojog-Brașoveanu, căreia cred că i-am citit toate cărțile, cu excepția ciclului logofătului Andronic. La fel cu Agatha Christie, unde am reușit cumva să citesc aproape toate cărțile apărute la noi la Rao și câteva și din ediții mai vechi. După ce am descoperit-o pe Kate Morton m-am fixat pe ea. Are doar trei cărți publicate la noi, eu citind deja două dintre ele. A treia în curand. Pe lista asta o să o pun și pe Isabel Allende, pentru că am deja de la bilbiotecă două cărți de-ale ei, pe care nu am reușit încă să le citesc.

De curiozitate, mai face cineva așa?

 

15 responses »

  1. si mie mi se intampla.
    Legat de R Ojog Brasoveanu: de ce n-ai citit seria logofatului? este savuroasa…

    Răspunde
  2. Cum de nu am vazut articolul pana acum? In liceu am avut o obsesie pentru John Fowles (am citit aproape tot ce a aparut, mai putin Omida si Copacul – le-am inceput adica, dar erau naspa); acum o am pe Kate Morton, Gillian Flynn, Levy, Eric E Schmitt…

    Răspunde
  3. Da, si eu fac acest lucru. Eu am pe lista asa: Allende, Murdoch, Kate Morton, Mazzantini, Gavalda, Hosseini, Lisa See, Philippa Gegory…

    Răspunde
  4. Da.eu . Si eu am facut o pasiune pentru ultima autoare enumerata de tine, de veronica inca nu m-am atins dar sunt absolut sigura ca o sa tampesc, dar cel mai recent caz si extrem, de important, am facut o obsesie pentru autoarea asta este ..pam pam
    Gillian Flynn
    o ador

    Răspunde
  5. Și eu fac la fel, mi se întâmplă să găsesc un autor care să-mi placă mult și după o să cumpăr fiecare carte apărută la noi, indiferent despre ce e vorba în ea.

    Răspunde

Lasă un răspuns

