RSS Feed

Academia Vampirilor #4: Jurământ de sânge – Richelle Mead

Posted on

juramant-de-sange-academia-vampirilor-vol-4_1_fullsizeHmmm….. Tocmai am terminat și încerc încă să îmi pun ordine în idei. Nu prea mi-a plăcut. Prima parte a volumului, dacă îmi amintesc bine, a fost destul de ok, deloc palpitantă, dar cu ceva ce îmi stârnea totuși curiozitatea.

A doua partea, cam după ce se întâlnește ea cu Dimitri, nu a mai fost deloc așa. O lăbăreală mare, după umila mea părere. Nici măcar stropul ala de curiozitate nu l-am mai avut, intuiam deja ce o să se întâmple. Și nu, despre asta nu știam. M-am plictisit așa de tare, până la final, că nici nu mai sunt curioasă de ce o să se întâmple în continuare. O să termin seria, desigur, dar în momentul de față e mai mult o datorie.

Sunt două lucruri care m-au săcâit și care m-au făcut să îmi pun întrebări. Prima e următoarea: de unde naiba sunt amintirile alea cu Dimitri care apar randomly? Sunt prezentate ca și când ar fi importante, dar în volumele anterioare mi s-a dat senzația că toate momentele de genul au fost făcute cunoscute. Tind să cred că așa și ea, dar că, dintr-un motiv care îmi scapă, Richelle Mead a dorit să mai adauge ceva romantism fâcând-o pe Rose să își amintească tot felul de chestii. Sunt al naibii de sigură că, în volumele anterioare, Rose ar fi considerat foarte romantică și importantă scena cu îngerul făcut în zăpadă și ar fi povestit asta atunci când s-a întâmplat.

A doua întrebare e, pentru mine, mai importantă. E legată de capacitatea lui Rose de a intra în mintea Lissei. Din nou, volumele anterioare mi-au lăsat o impresie cu totul diferită de cea pe care mi-a lăsat-o acesta. Nu credeați și voi că, atunci când intră în mintea ei, Rose vede și simte totul în timp real? Adică simte ceea ce se întâmplă cu Lissa în momentul ăla, trecând atâta timp pentru amândouă? Atunci, cum naiba de vede Rose ce face Lissa într-o zi întreagă? Își petrece acea zi nefăcând nimic altceva decât să stea în transă? Asta știu sigur că nu se întâmplă. Atunci cum naiba???

La naiba, Roxtao, la naiba. Ai avut dreptate.

(Îmi place tot mai mult de Adrian.)

5 responses »

  1. Eu nu am ce critica la Richelle, eu pe femeia asta o ador pentru fiecare cuvant pe care il scrie. Poate sa faca povestea cum vrea, eu tac si ascult. :)) Mie nu mi se pare penibil ce se intampla cu Dimitri, nu stiu mi-a placut prea mult ca sa mai pot sa critic. Recunosc ca primul volum nu m-a atras atat de tare, am vrut chiar sa renunt si ma bucur ca nu am facut-o.

    Răspunde
  2. Toti au suferit o lobotomie, for fuck’s sake! Toata cartea mi-am dorit sa vina Dimitri si sa-i rupa gatul lui Rose ca sa termine o data! Zau, ea o sa devina din ce in ce mai enervanta in timp ce Adrian devine din ce in ce mai simpatic. Cel mai tare m-a enervat faptul ca vol 3 a fost awesome, am apreciat-o pe Mead pentru ca a avut tupeul sa-si transforme personajul principal intr-unul negativ si dupa superbitatea aia si-a dat cu stangu’n dreptu’ in volumul asta. Macar daca Dimitri devenea rau pe bune, mi s-a parut penibil cu exceptia momentelor cand se certa cu alti strigoi si facea pe masculul alfa.

    Răspunde
  3. :)) nu ti s-a parut ca Rose a suferit o lobotomie?

    Răspunde

Lasă un răspuns

