RSS Feed

Cărți noi #14

Posted on

Vai, de tare mult timp nu am mai făcut o astfel de postare. Nici nu am mare lucru să vă arăt, doar 4 cărți, dar nu mai aștept să apară altele pentru că nu știu când o să se întâmple asta.

100_1311

 

100_1312

 

Children of the Gods: Oppression și Uprising de Jessica Therrien

100_1314

Convorbiri cu Mihai I al României de Mircea Ciobanu

100_1315

Carol al II-lea. În Zodia Satanei (mi-am luat o țeapă pură cu cartea asta – e politică pură)

 

Cam atât. Voi aveți ceva nou?

4 responses »

  1. my god! Vreau si eu prima carte! Am castigat un pachet de swaguri, printre care si cel de la Oppression, si mi s-a parut super tare descrierea!❤ De abia iti astept recenzia :3

    Răspunde
  2. uh, interesante achiziții. am observat că ești destul de pasionată de istorie și personalități, ținând cont că citești o grămadă de cărți de gen. și mie-mi place istoria, deși sunt mai degrabă pasionată de picanteriile ei.😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

