RSS Feed

Academia Vampirilor #3: Atingerea Umbrei – Richelle Mead

Posted on

atingerea-umbreiUite că am terminat și volumul trei din minunata serie. Mi-a plăcut mult și ăsta, deși foarte multe diferențe între el și volumul doi nu prea văd. Adică mi-a plăcut din aceleași motive.

Acțiunea este antrenantă și te ține permanent cu sufletul la gură sau măcar te umple de curiozitate. Nu am observat până acum, dar Richelle Mead chiar reușește să creeze situații tensionate și aparent fără ieșire, care omoară (în sensul bun) cititorul. Au loc lupte la scară mare, încăierări, certuri, gelozii, flirturi… Di tăti. Avem di tăti în volumul ăsta.

Rose e la fel de minunată ca până acum, deși cu ceva mai multe probleme. Și știți ceva? Exact problemele astea îmi plac enorm, pentru că a naibii să fiu dacă îmi dau seama ce o să se întâmple în continuare. Cu toate astea, am observat că Lissa a început să mă irite puțin. Prea e prințesa la ananghie pe care toată lumea trebuie să o salveze, prea se învârte totul în jurul ei, prea se sacrifică Rose pentru ea. Nici măcar partea cu farmecul ei irezistibil și cu frumusețea uimitoare nu îmi spune nimic.

Despre finalul volumului ce să spun? Aș vrea să fi fost o surpriză, dar din păcate nu a fost și chiar mi-e ciudă. Am citit însă multe recenzii ale seriei, așa că știam deja ce o să se întâmple cu Dimitri, deși nu și când. Din cauza asta, nu am simțit emoțiile și șocul pe care ar fi trebuit să le simt.

Cu toate astea, decizia lui Rose nu a fost deloc prevăzută. Sunt al naibii de sigură cu nu o să facă ceea ce vrea să facă, oricât de mult mi-ar plăcea seria, dar curiozitatea tot nu îmi dă pace. Sunt curioasă de mor să văd ce o să se întâmple când o să fie față în față și, mai ales, cum o să ajungă din nou lucrurile așa cum erau. O să se întâmple, sunt sigură.

Azi mă apuc de volumul patru și mi-e cam frică. Am auzit din mai multe surse, inclusiv de la Roxtao, a cărei părere o respect, că volumul ăsta e nasol. Acum, Dumnezeu cu mila.

5 responses »

  1. Ce parere ai despre Adrian?🙂
    Si astept recenzia volumului patru…:x mie mi-a placut mult…

    Răspunde
    • Adrian îmi place, dar nu grozav de mult. Aștept să îl întâlnesc mai mult în următoarele volume, nu am simțit că e pus în evidență sau caracterizat așa cum trebuie. Cred că o să îmi placă mai mult de el în continuare. Sper, de fapt

      Răspunde
  2. Stateam ca pe ace😀
    Nu ti s-a parut genial Christian in volumul asta, la faza cu lupta? Mie imi placuse de la inceput de el, dar in cartea asta m-a cucerit iremediabil! Ma crezi ca am citit de vreo 7 ori pagina aia? Parca nu puteam sa trec mai departe :))

    Multumesc pentru ce ai scris despre mine! *blushing*
    Nici nu stiu ce sa zic… e .. parca nici dezastru nu e volumul, dar nici nu se compara cu restul. Si bine, mie inca nu prea mi-a placut de Rose, dar tie iti place, asa ca s-ar putea sa te infurii de-a dreptul la cartea asta😀
    Vedem, astept recenzia ^_^

    Răspunde
    • Do not scare me, woman! Tot sper că nu o să fie prea rău.
      Mă, îmi place de Christian, dar nu grozav. A fost badass, sunt de acord, dar cred că putea să fie și mai tare. Să nu mă omori pentru asta!

      Răspunde

Lasă un răspuns

