RSS Feed

Academia Vampirilor #2: Inițierea – Richelle Mead

Posted on

initiereaȚin minte că atunci când Roxtao citea seria și posta în fiecare zi câte o recenzie, mă minunam cum naiba de le citește așa de repede. Cred că i-am și spus asta. ei bine, mister rezolvat, pentru că am ajuns să înțeleg.

În sfârșit am înțeles și eu de ce se agită așa de mult lumea în legătură cu seria asta. Doamne, m-a omorât volumul ăsta. Relațiile dintre Rose și cei din jurul ei au reușit să facă asta. Pe bune, fata asta reușește uneori să mă frustreze la infinit, dar în același timp o înțeleg într-un mod foarte dubios. Pentru că, în majoritatea ocaziilor, aș fi procedat la fel. Mă cunosc suficient de bine ca să știu asta. Mă asemăn atât de mult cu Rose că mă sperie. Așa ceva…

Relația cu mama ei m-a făcut să îmi pară rău de ea și să îi înțeleg toate vorbele necugetate și acțiunile de aceeași natură. Dacă vă gândiți bine și sunteți sinceri cu voi înșivă, cred că o să vă dați seama că li voi ați avea ceva resentimente dacă mama voastră ar fi făcut același lucru, indiferent din ce motive. În plus, maică-sa e exact ca ea. Nu mi se pare deloc de mirare că lucrurile erau așa cum erau între ele. Faza cu pumnul în ochi mi s-a părut totuși dumnezeu pe pământ. Arată exact cât de dilii sunt amândouă. It was awesome.

Cât despre relația ei cu Dimitri și Lissa, chiar și cu Christian, le înțeleg și pe ele foarte bine. De fapt, dacă mă gândesc bine, nu cred că există vreo parte din Rose pe care să nu o înțeleg.

Finalul volumului m-a emoționat foarte tare și m-a făcut să jelesc puțin. Nu că nu mă așteptam să înceapă să moară din personaje, dar s-a întâmplat foarte rapid și oarecum… nu știu exact cuvântul, dar cam ca atunci când a murit Cedric Diggory în Harry Potter. Într-o secundă era acolo, în alta nu. Reacția Rosei a fost totuși cea care m-a emoționat, mai ales efectele pe termen lung și modul în care a transformat o ocazie de care s-ar fi bucurat enorm înainte în una care e o povară.

Așadar și prin urmare, sunt mai mult decât nerăbdătoare să citesc și următoarele volume. După cum stau lucrurile, nu o să dureze mult.

 

7 responses »

  1. Uhh, abia astept impresiile de dupa volumul 3. In cartea aceea a fost probabil scena care mi-a placut cel mai mult din toata seria😀

    Răspunde
  2. Omg!! Asa repede? :))) Stii cat am evitat seria asta? Nu stiu de ce. Adica incepusem odata primul volum, si probabil nu aveam dispozitia necesara si mi s-a parut prea ….puerila. Dar, faptul ca te-ai pus serior pe ea, imi da de gandit. Probabil o sa ma oftic daca imi place. Am doar 1 sau 2 volume in biblioteca x(

    Răspunde
  3. Și eu am auzit numai lucruri bune despre seria asta, dar am tot evitat-o, pentru că majoritatea cărților cu vampiri pe care le-am citit m-au dezamăgit, nu că aș fi citit foarte multe cărți cu vampiri, dar na, după ultima carte de genul pe care am citit-o am început să evit cărțile cu vampiri în general. Am devenit ceva mai curioasă în legătură cu seria după ce am aflat că va apărea un film bazat pe prima carte, dar încă nu m-am hotărât dacă să încerc sau nu.

    Răspunde

Lasă un răspuns

