RSS Feed

Always

Posted on

Tocmai am terminat de recitit pentru a mia oară probabil volumul cinci din Harry Potter. Am zis eu acum ceva timp că am un chef nebun să recitesc măcar o parte din serie, așa că acum câteva zile nu am mai rezistat și m-am pus pe treabă. Am început cu volumul ăsta pentru că de aici lucrurile devin, cred eu, cel mai interesante.

M-am gândit și mi-a fost frică de faptul că, după atâta amar de timp, nu o să mă mai prindă, nu o să îmi mai placă așa de mult, că o să fiu ușor dezamăgită. Spre marea mea surprindere, nu a fost așa. Am așteptat sfârșitul cu sufletul la gură, ca de obicei, deși știam perfect ce o să se întâmple. Motivul? Muream de nerăbdare și dor să citesc din nou discuția dintre Harry și Dumbledore de la sfârșit. Superbă discuție, superb limbaj, superbe idei. Am spus-o și o repet, dacă știți ceva engleză, citiți cărțile în limba în care au fost scrise. Nu există comparație.

Concluzia articolului? Una pe care o știam de mult timp, dar care acum s-a cimentat: pasiunea mea pentru Harry Potter e eternă,

Lasă un răspuns

