RSS Feed

Introspecție

Posted on

A trecut ceva vreme de cand am scris un articol aici, din multe motive. Totusi, there is no time like the present to fix something, si cred ca situatia trebuie remediata urgent. Batman is back, b**ches.😄

O sa scriu un articol foarte cliseic, asa ca trebuie sa va avertizez, daca nu aveti o toleranta ridicata la cheesy bullshit sau clisee, nu cititi in continuare.

Retrospectiva verii mele + Abia astept sa inceapa facultatea. =D

Sunt sigura ca nu vorbesc doar pentru mine atunci cand spun ca abia astept sa inceapa facultatea – Cori, in mod sigur, simte acelasi lucru ca si mine.

tumblr_m7g6clz79C1rpqqpzAnul trecut pe vremea asta simteam o combinatie de groaza si incantare in ceea ce priveste mitica insititutie a Universitatii, dar nu stiam de unde si pana unde ar trebui sa iau experienta asta. Pe romaneste, de cap sau de cur? Eram plina de dileme existentiale de genul cum o sa ma deplasez pana acolo sau ce o sa mananc? Incercam sa nu ma gandesc deloc la viitorii mei colegi sau profesori.

Ei bine, a trecut primul an de facultate pentru mine si a trecut si vara, in mai putin de o luna incepe anul universitar si eu ma simt mai curajoasa ca niciodata. Sorta.

  •  In primul rand, vara asta s-a intamplat un lucru foarte ciudat pentru mine: Nu m-am plictisit.

Nu pot sa va explic cat de important e asta. Eu am fost intotdeauna genul de molusca absoluta care nu prea iesea din casa, chiar daca eram  complet plictisita de cei patru pereti intre care eram prinsa. Ma intalneam din cand in cand cu una-doua prietene, si vorbeam foarte mult la telefon, dar la naiba, nu mergea. Sunt genul de persoana care are nevoie de…multa atentie…ca sa nu ma plictisesc. Ei bine, anul asta, din mai multe motive, s-a intamplat sa nu ma plictisesc absolut deloc. Vara a trecut parca prea repede, cand inainte sa tara ca melcul si contrar asteptarilor mele, asta nu ma face sa vreau sa trag de ultimele saptamani de vacanta si sa profit de ele la maximum de leneveala. Ma simt plina de energie si imi vine sa sar.

  • Anul trecut – la naiba, acum vreo patru luni – eram sigura ca putine lucruri ma pot surprinde. Acum imi dau seama cat de mult m-am inselat.

Sa stiti ca eu m-am considerat intotdeauna o persoana foarte calma si relaxata. Multe din cunostintele mele ar fi putut sa va spuna acelasi lucru. Totusi, se pare ca nu am luat in considerare niciodata faptul ca as putea avea o latura colerica intens dezvoltata care abia astepta sa iasa la iveala si sa sfartece beregate. Almost literally. A trecut ceva timp de cand eu m-am surprins pe mine, dar uite ca s-a intamplat. Intr-un fel, e foarte eliberator si se leaga foarte mult de chestia cu plictiseala. Inseamna ca nu e chiar atat de multa plictiseala care sa colcaie la mine in cap, cum simteam pana acum.

  • Vara asta, abia daca m-am atins de comp.

This is a shocker. Anii trecuti, parca eram lipita de monitor. Acum? Abia daca l-am deschis. Parca nu mai gasesc ce sa fac la el. La un moment dat, am fost fara comp aproape doua saptamani si chiar nu i-am simtit lipsa. Sa zicem ca I’m growing as a person.

  • Mi-am propus un tel pentru ultimele saptamani de vacanta – Break out of at least one bad habit.

Uf, uf. Mi-am spus ca nu o sa ma las vara asta sa pic in enervantul program de vara. Si am reusit. Yayy. Mi-am propus si sa ma descotorosesc de macar unul dintre proastele mele obiceiuri – sa zicem ca am reusit si nu prea. Unul dintre ele sigur o sa o incante pe proprietara acestui blog – mi-am redus consumul de cafea! Nu la zero, dar l-am redus cat de cat. This is progress.

  • I got in touch with an old friend.

Stiti cum e sa ai prieteni de o mie de ani cu care nu te-ai certat, nu te-ai suparat pe ei, dar pur si simplu ai pierdut legatura? Va apuca vreodata nostalgia sa vorbiti cu ei, dar ceva va opreste? Well, eu am luat un taur de coarne si am inceput sa vorbesc din nou cu o veche prietena pe care nu o mai vazusem de foarte mult timp, and it paid off! Parca nici nu realizasem ca imi era dor de ea pana cand am inceput sa vorbim din nou. [New goal: get in touch with another old friend, oricat de scary ar fi. =( ]

Adevarul e ca toate lucrurile enumerate mai sus sunt prostioare si mai mult sau mai putin nimicuri. Daaaar adunate, sunt o serie de factori foarte importanti care au dus la o vara foarte interesanta si…introspectiva, weirdly enough. A trebuit de foarte multe ori sa ma gandesc la ce naiba vreau de la cei din jurul meu si ce vreau de la mine si am ajuns la urmatoarea concluzie:  nu prea stiu. Dar acum incep sa imi dau seama! So I’m getting there! Yay!

Sunt complet pregatita sa atac noul an universitar, sa il iau de gat si sa il bitchslappuiesc pana nu mai pot.😀

Acum, ca mi-ati citit articolul bullshity si hipstery pana la final, trebuie sa va pun o intrebare: Cum arata retrospectiva verii voastre si ce revelatie extraordinara ati avut in astea trei luni?

Cori says: Și vara mea a fost altfel ca cele de până acum. În primul rând, m-am angajat part-time. Pentru prima oară. Azi e a cincea zi. E ciudat oarecum, având în vedere că mi-am petrecut cei 20 de ani de până acum vegetând în absolut fiecare vară, dar cred că îmi place. Și o să am banii mei! Yeeeeey! Nu mulți, dar ai mei!

Mi-am dat seama că, pe cât de ușor e să îmi câștigi încrederea, pe atât de ușor e să o pierzi.

Mi-am mai dat seama că schimbările nu sunt neapărat ceva bun și că habar nu am cum sau dacă o să pot să le accept.

Am mai realizat că e posibil să mă aleg cu multe cucuie de acum încolo, căpătate în moduri foarte penibile.

Nu în ultimul rând, mi-am mai dat seama că în unele lucruri e mai bine să îți bagi p…a.

2 responses »

  1. „Nu în ultimul rând, mi-am mai dat seama că în unele lucruri e mai bine să îți bagi p…a.”

    Superb, puteai sa scrii doar asta si era minunat.

    Răspunde

Lasă un răspuns

