RSS Feed

De asta să aveți parte

Posted on

Mi s-a pus pata. E vorba de o chestie care m-a iritat mereu, dar care azi m-a enervat de-a dreptul. Vreun motiv? Nu chiar, e doar ceva la care m-am gândit acum câteva minute în timp ce îmi făceam duș. Și cum mă tot gândeam eu așa, am început să mă enervez. Hei, nu am afirmat niciodată că aș fi foarte sănătoasă la mansardă.

Vă întreb: de câte ori ați dat peste lighioane, atât de genul feminin cât și de genul masculin, care susțin sus și tare că ei nu înțeleg de ce se machiază fetele și că preferă naturalul? S-a întâmplat, nu-i așa? Și nu doar o dată, bănuiesc. Ei bine, eu una mor încet când aud așa inepție, condimentată bine cu prostie, ipocrizie și o mare doză de  aere de superioritate.

O să încerc aici să îmi dau seama de logică. Cred că vine cam așa. Știm cu toții că niște pori mari cât o zi de post sunt absolut fermecători. Cu cât mai mulți și mai barosani, cu atât mai bine. Băgăm în aceeași categorie și coșurile și punctele negre. Dacă le ai, de ce să nu le expui?

Cearcănele sunt, desigur, foarte atrăgătoare. Au o tentă albăstruie sau chiar movulie? Perfect! Arată-le lumii! Îți înviorează fața, te fac să arăți odihnită și tânără, emană practic sănătate!

Ochi prea mici? Și ce, cui îi plac de fapt ochii mari? Ce dacă există nenumărate metode de a ascunde asta? Lookul de cârtiță e foarte căutat.

Ai auzit cumva că îți poți scoate culoarea ochilor în evidență? Ignoră prostia asta! De ce ai vrea așa ceva? Lasă-i șterși, că doar nu sunt importanți. Nu e ca și cum acolo s-ar uita absolut orice persoana vorbește cu tine.

Buze prea subțiri? Foarte bine, lasă-le așa. Dacă pare că nici nu ai, cu atât mai bine.

Buze pline? Ascunde-le! Nimeni nu vrea așa ceva! Ai putea chiar să distragi atenția de la ele cu o mustață.

Cred că am priceput cum gândesc ei, nu? Așa zic și eu. Pentru că în imaginea asta, ei ar alege-o pe prima. Și în asta. Și asta. Iar pe mine mă cheamă Gheonoaia. Posesoarelor de vagin care susțin inepțiile astea le spun: să aveți parte de toate cele descrise mai sus. De fapt, propun să nici nu vă mai epilați (sunt optimistă și presupun că o faceți), că doar cu cât ești mai natural, cu atât mai bine. Posesorilor de penis le spun: să aveți parte de posesoarele de vagin de mai înainte.

Și ca o concluzie pe care sper să o rețină toată lumea: nu există absolut nicio persoana pe această frumoasă planetă care să arate mai bine nemachiată decât machiată. Absolut niciuna.

34 responses »

  1. Sunt de acord cu tine . Desi sunt clasa a 9-a folosesc putin fond de ten , rimel si gloss , dar nu pentru ca as arata ca cine stie ce sperietoare fara acestea , ci deoarece , ca orice alta fata , imi place sa ma ingrijesc , atunci cand ies afara sa am un aspect placut , mai ales ca am un ten sensibil si ma inrosesc la cea mai inofensiva ciupitura . Si in plus , cei ce o criticati , este blogul ei , spatiul ei personal , are dreptul sa tasteze ce vrea si sa-si spuna propria opinie .

    Răspunde
  2. Bronze Horseman

    @felicia, ea nu pare prea toleranta.

    Răspunde
  3. Bronze Horseman

    Chiar asa urata esti?

    Răspunde
  4. Mi-a spus Rox de articolul asta de vineri, si abia acum am apucat sa il citesc! GENIAL :)))) Mai vreau!!! :*

    Răspunde
  5. cred ca in posstul asta era vorba si despre TOLERANTA-chiar nu a inteles nimeni?ce are daca unor fete le place sa se machieze si altora nu?unde e problema?fiecare e liber sa faca ce vrea atat timp cat nu deranjeaza pe ceilalti!

    Răspunde
  6. Sa nu folosesti penseta pentru a-ti ascunde defectele sau a-ti scoate in evidenta calitatile e ca si cum ai continua sa folosesti Internet Explorer o faci numai din ingnoranta sau lene. Machiajul poate uneori maturiza o fata cand nu e cazul sau sa o faca sa arate ca o9 sperietoare de aceea e necesar sa stim ce tip de machiaj trebuie sa folosim conform varstei si evenimentului la care suntem prezente, cred ca de asta oamenii sunt atat de superficiali cand e in vorba subiectul dat. Pna la urma e o tara libera si fiecare are dreptul sa procedeze cum il duce capul.

    Răspunde
  7. E cam toata lumea impotriva ta. Poate intelegi si tu ca n-ai dreptate.

    Răspunde
  8. cine are ochi sa-mi observe calitatile mi le observa si fara sa le scot eu in evidenta :*

    Răspunde
  9. Lol, nu. Ma refeream la faptul ca machiandu-te zilnic iti strici/imbolnavesti tenul, iar acele vedete avand ani intregi de make-up, bineinteles ca-s urate si sterse. Cunosc fete care se machiaza de la 14 ani, au devenit dependente de asta, nu mai pot scoate capul in lume fara makeup pentru ca arata ca niste distruse la numai 16-17 ani. Eu am 18 imediat si am tenul ca funduletul de bebelus :)).

    Răspunde
    • Mi se pare oribil să te machiezi de la o vărstă fragedă, eu una nu am început să o fac așa cum trebuie decât prin clasa a XI-a. Până atunci nu mă dădeam decât cu rimel și creion, și chiar și cu asta nu am început decât în a doua jumătate a clasei a X-a.
      Cred că, pentru a nu arăta îmbătrânită trebuie să cumperi produse de calitate, să te demachiezi în absolut fiecare seară și să folosești și ceva produse de îngrijire

      Răspunde
  10. ca baiat prefer fetele naturale, nu de alta dar mi-e SCARBA(cuvant mai potrivit nu exista) sa pup pe obraz o fata data cu pateu. din fericire nu sunt singur baiat cu problema asta :)) ce daca ai ochii mici, buze subtiri? asta esti tu. cum a zis cineva mai sus =))) poti sa-ti pui si flori pe cap ca tot urata esti, cel putin sub acea masca.

    Răspunde
    • Există o diferență între un machiaj aplicat cu gust și pricepere și unul făcut să arate ca o pictură. Dacă știi cum să o faci, nici nu ar trebui să se vadă măcar că ești dată cu fond de ten, de exemplu.
      Evident că machiajele prost alese sunt oribile și nimănui nu îi plac. Dar de ce totuși să nu depui puțin efort să îmbunătățești ceea ce ai?

      Răspunde
  11. Scriu cu anonim ca sa nu se inteleaga altceva. Mie chiar imi place blogul tau si postezi niste chestii super dragute, dar postul asta e total deplasat, din punctul meu de vedere. Nu vreau sa te superi, imi spun doar parerea. Eu spre exemplu nu ma machiez, sau o fac foarte rar. Toate persoanele pe care le cunosc si m-au vazut machiata au spus ca imi sta mult mai bine fara prostii de genul tusului sau rujului. Nu am nimic cu persoanele care se machiaza, de unele chiar imi place la nebunie, pentru ca stiu si cum sa foloseasca machiajul, nu-l aplica asa in scarba. Dar cuvintele tale jignitoare chiar sunt prost spuse. Nu ar trebui sa te intereseze pe tine de ce nu se machiaza unele. Fiecare se machiaza cand si daca vrea. De ce sa ne bagam in viata altora? Dar asa suntem noi, ne doare asa de tare de viata altora…
    Mie imi plac mult mai mult fetele care sunt naturale si imi pare rau daca tu nu crezi la fel. Da, de epilat zic si eu ca avem nevoie… dar e problema fiecareia daca se penseaza, isi ia mustata sau se machiaza. Atata timp cat nu te afeceteaz ape tine cu nimic, de ce sa te implici? Probabil ca e urat sa ii vezi parul de la subrat uneia in masina si aici iti dau dreptate, dar nu cred ca e problema ta daca o tipa are buzele prea groase sau prea subtiri.
    Pacat ca ai stricat tot ce scrisesei pe acest blog cu un post de genu. Chiar pacat.😦

    Răspunde
    • Aș vrea să spun că îmi pare rău că nu ți-a plăcut postul, dar nu pot, pentru că nu îmi pare. Scopul meu nu a fost niciodată să fac pe plac cuiva cu blogul meu, ci pur și simplu să scriu ce cred eu.
      Problema mea cu lighioanele de care vorbeam e că întotdeauna când spun asta o spun într-un mod arogant și cu subînțelesuri, fiind într-un fel o critică la adresa ta.
      Sunt de ferma părere că nu există absolut niciun motiv să nu îți maschezi imperfecțiunile și să nu scoți în evidență ce ai mai frumos.

      Răspunde
  12. de ce e vina lighioanelor ca esti tu urata?

    Răspunde
  13. Oana Patricia

    cine te-o enervat in halul asta? :))

    Răspunde
  14. Si scuza-ma, persoanele din poze au ajuns sa arate asa dupa ani intregi de makeup-uit. :))

    Răspunde
    • Nu prea înțeleg aici. Te referi că au mai multă experiență cu machiajul și că o persoană care nu e celebră nu ar putea să se machieze așa?
      Celebritățile sunt machiate de profesioniști pentru evenimente, evident că se pricep mai bine. Pozele alea aveau scopul de a arăta diferența și de a-mi susține opinia că nimeni nu ar alege varianta nemachiată, pentru că pur și simplu nu se compară

      Răspunde
  15. Tu ne urezi sa ni se ingroase sau sa ni se subtieze buzele, sa ni se stearga culoarea ochilor si sa ni se micsoreze ochii? =)):))

    Răspunde
  16. Eu arat mai bine nemachiata decat machiata.🙂 Chestia e ca, daca esti urata, poti sa-ti pui si flori pe cap, ca tot asa ramai. Atata timp cat esti o persoana ingrijita, nu vad la ce-ti foloseste. Mai am eu colege, care pe Facebook arata ca niste papusi, iar pe strada te sperii de ele. Mi se pare o pierdere de timp, sa stau in fiecare dimineata sa ma machiez. Adica, nu stiu, altii au chestii mai importante de facut. Oamenii au dreptul sa-si dea cu parerea, asta nu ii face „lighioane” sau mai stiu eu cum.

    Răspunde
    • Nu prea cred prima afirmație. Poate nu te machiezi tu chiar așa cum ar trebui.
      Cât despre partea cu urâțenia, sunt de acord, dar machiajul are exact avantajul ăsta: ajută să ascunzi unele defecte și să scoți în evidență ceea ce e frumos. Nu transformă din Muma Pădurii în Ileana Cosânzeana, dar înfrumusețează chiar și puțin.
      Mie una nu mi se pare pierdere de timp. Nu îmi ia deloc mult și chiar îmi place foarte mult să o fac. Nu văd de ce nu aș pierde câteva minute dimineața ca să arăt mai bine.
      E adevărat că oamenii au dreptul să își dea cu părerea, dar și eu am. Lighioană e un cuvânt inofensiv. Puteam spune mult mai rău

      Răspunde
  17. corect, tare nenaturale arata fara machiaj, mai ales ca meseria lor o cere .dar sunt persoane care nuau nevoie de machiaj, ma rog aici ma refer la minore . fete sub 18 ani, pentru ca sunt in crestere , dar sunt care exagereaza atat de mult si se uratesc ..tot la capitolul minore sunt

    Răspunde

Lasă un răspuns

