RSS Feed

Cărți noi #17

Posted on

Nu am prea multe să vă arăt, dar nu am mai făcut de ceva timp o astfel de postare. Vezi, Roxana, că reușesc să mă abțin?

100_1188

 

De la Libris am primit azi pentru recenzie Casa de la Riverton de Kate Morton

De pe Elefant mi-am luat la reducere următoarele:

100_1189

O istorie scandaloasă a împăraților romani de Anthony Bond

100_1190

Elisabeta I – regina virgină de Carolly Erickson, pe care sunt destul de sigură că am citit-o deja

100_1191

Istoria vrăjitoriei în Occident de Colette Arnould

Voi ce cărți noi mai aveți?

8 responses »

  1. Nu crezi ca a trecut cam mult timp de cand nu ai mai facut o astfel de postare???? :)))

    Răspunde
  2. Da OBSERV!!! Eu din pacate NU pot! Am facut cateva schimburi de carti si mi-am mai cumparat altele. Trebuie sa mai primesc 1.2.3.???!!! pachete si saptamana viitoare sa te astepti la o postare cu vreo 20 (30) de carti?😐 PROMITE ca nu mai vb cu mine :)))

    Răspunde
  3. Casa de la Riverton este foarte frumoasa, dar cred ca cel mai bun roman al autoarei este „Orele indepartate”. Trebuie sa o citesti si pe asta, mai ales ca am vazut cat de incantata ai fost de „Gradina uitata”. Spor la citit!

    Răspunde
  4. Eu nu prea am, cred ca doar de sarbatori voi mai achizitiona ceva sau in cel mai fericit caz cand incepe scoala .

    Răspunde

Lasă un răspuns

