RSS Feed

A Bouquet Of Three Awards

Posted on

Iaaaaaaa uite, am mai primit o nominalizare😀. E de la TheoRyaMarya și Krisszu, cărora le mulțumesc foarte mult.

Regulile sunt astea: trebuie nominalizare 15 bloguri, anunțate printr-un comentariu, sa afișez pozele. Cei pe care îi nominalizez trebuie, se pare, să facă aceleași lucruri. Mai trebuie spuse și 7 lucruri despre mine. La naiba, am spus zeci de lucruri despre mine până acum, sper să nu mă repet. Nu sunt chiar așa de interesantă.

first-best-moment-award-winner1sunshine-blog-awardversatilebloggernominations-copy

Deci, despre mine:

1. Trec foarte ușor de la stres maxim la o fălfăială totală. De fapt, dacă mă gândesc bine, trec foarte ușor de la o stare la alta.

2. Îmi e foarte greu să încep seriale noi. Nu știu de ce. De săptămâni întregi mă chinui, dar tot nu reușesc.

3. În vacanța de vară mă plictisesc întotdeauna foarte tare, așa că vreau să mă angajez. Dorința de a avea bani are și ea ceva de-a face cu asta.

4. Am o unghie blestemată, altfel nu îmi explic. Unghia degetului mare de la mâna dreaptă se rupe mereu, în același loc și în același mod. O urăsc din inimă.

5. Visez de mult timp la o carte de bucate de-a lui Jaime Oliver, dar din motive diverse nu mi-am luat până acum niciuna.

6. Mami spune că sunt ca o soacră și cred că are dreptate. Comentez într-una.

7. Urăsc să șterg praful, așa că o fac cât mai rar posibil.

Știți că nu prea le am eu cu nominalizările, așa că dau mai departe la toată lumea. Ia nominalizarea, neamule!

One response »

Lasă un răspuns

