RSS Feed

Mare zi mare

Posted on

Mare zi e azi, oameni buni, deși nimeni cu nu știe asta, cu excepția mea, desigur. Azi se face un an de când am înființat acest minunat blog.

Nu știu cum a fost pentru voi, dar pentru mine a trecut al naibii de repede. Parcă ieri am dat peste primul blog de cărți și nu am făcut nimic altceva timp de vreo două-trei zile, deși trebuia să învăț pentru Bac. Parcă ieri am primit sponsorizarea de la Libris și parcă ieri am început să îmi cumpăr cărți cu duiumul și am continuat așa timp de câteva luni. Slavă domnului, mi-a trecut.

Aș vrea să mai filozofez ca să vă impresionez, dar nu am deloc inspirație. Examenul de la literatură română de sămbătă mi-a luat-o, se pare pe toată. Tot ce pot să fac e să sper că anul ăsta nu a fost prea dezamăgitor pentru voi și că o să treceți pe aici și în continuare.

13 responses »

  1. La mulţi ani şi felicitări. Ai un blog absolut superb! Multă baftă în continuare!

    Răspunde
  2. mult succes la examene, mult succes cu acest blog minunat si la multi ani .

    Răspunde
  3. Heeeyyy!!! Ce dragut! La multi ani! Parca ieri – alaltaieri am dat prima oara peste el si ma amuzam copios la articolele tale. Sa stii ca ai avut o contributie destul de mare in infiintarea blogului meu :))
    PS: la cat mai multe articole haioase si recenzii (in special cele negative – sunt preferatele mele)

    Răspunde
    • Mă bucur mult că am contribuit la decizia de a-ți face propriul blog, știi doar cât îmi place să ți-l citesc.
      PS: și mie îmi plac articolele negative😀

      Răspunde
  4. La multi ani! Nu-mi vine sa cred ca a trecut un an deja!! Spor la postari in continuare si multumesc ca ne incanti cu articole savuroase! Si Cristei, pentru contributie!😉

    Răspunde
  5. la cât mai multi ani!!! si tine-o tot asa, faci o treaba minunata. vreau sa stii ca blogul tau e singurul de pe care citesc absolut fiecare postare pentru ca îmi place enorm de mult cum scrii; si chiar daca nu m-am remarcat prin comentarii, mereu sunt pe-aici :)))
    Înca o data la multi ani si astept cu drag alte noi postari teribil de amuzante, asa cum ne-ai obisnuit :*

    Răspunde
    • Mulțumesc mult de tot! Mă bucur enorm să văd că îți place să citești ce aberez eu pe aici și să nu te sfiești niciodată să îți dai cu părerea!

      Răspunde
  6. La mulți ani blogului :* Faci o treabă minunată și amuzantă pe aici și de obicei e o plăcere să te vizitez🙂 Baftă la examen :*

    Răspunde
  7. La mulți ani și felicitări !😀

    Răspunde

Lasă un răspuns

