RSS Feed

Ghid de sesiune #4 Prost sa fii, noroc sa ai

Posted on

tumblr_mn5ovf39uy1qgqpr6o1_250

Stiti voi ca saptamana trecuta yours truly a scris un articol despre cum sigur, sigur, dar sigur va pica un examen? Si ziceam ca singurul mod in care s-ar putea sa trec ar fi daca s-ar deschide cerurile si s-ar pogorî asupra mea Duhul Sfant?

Well, guess what? Cerurile s-au deschis, coruri de ingeri au cantat Aleluia, Vishnu s-a milostivit de mine si, Doamne Sfinte, nu doar ca am trecut, dar am trecut cu 10. Sa spun ca mi-a curs lumina divina din nas si din urechi atunci cand am vazut ar fi putin spus pentru a descrie starea de euforie care m-a cuprins.

Guuuuuys, am luat 10!😀 I’m not stupid!

tumblr_inline_mnj9is07Im1qz4rgpActually, pe lucrare am scris de 7 – daaaar! Una din conditiile intrarii in examen era sa facem un portofoliu, si daca portofoliul era facut foarte bine, primeai puncte in plus pe el. Asta, + faptul ca aveam absolut toate prezentele la seminar si ca, printr-o minune dumnezeiasca, chiar am aberat pe subiect la examen = 10.

As vrea sa va spun ceva witty, dar adevarul e ca  habar nu am ce concluzie ar trebuie sa trag de la evenimentul asta, in afara de clasicul prost sa fii, noroc sa ai. Shit happens, da, dar uneori, good shit happens si atunci esti asa de fericit incat poti sa ii ridici profului o statuie si sa faci cinci matanii in fata lui pentru ca, God bless you, man.

Totusi, asta nu inseamna ca materia nu e Satana. Asa ca, permiteti-mi sa va ofer cateva sfaturi [super legit, of course] despre cum ar trebui sa reactionezi cand treci la un examen pe care credeai sigur, sigur ca il pici.

In prima faza:tumblr_inline_mmupcrpegL1qz4rgp

  •  Struck speechless. Nu se poate. Sigur nu a gresit?
  • Il intrebi pe prof: „Domnule profesor, are you sure about it? Sigur? Sigur sigur? Am probleme cu inima, nu rezist la socuri. PLEASE DON’T LIE TO ME!”
  • Nup, e pe bune. E legit. True. Real. Sometimes, miracles do happen.
  • Multumeste-i. Oricat l-ai injurat pe omul asta din cauza materiei imputite, fii politicos si multumeste-i ca, la dracu, merita recunostinta.

Faza a doua:

  •  Anunta lumea ca ai trecut.
  • Restul lumii, care credeau si ei ca au picat si de fapt au trecut, te felicita.
  • Faceti dansul victoriei.
  • Continuati dansul victoriei.
  • Plecati de la facultate facand dansul victoriei.
  • Rasfata-te cu ceva.

Faza a treia:

tumblr_m7g6clz79C1rpqqpz Nota: faza a treia se poate implementa doar la cateva zile dupa sesiune, pentru ca necesita o atmosfera speciala. Mai exact, o noapte cu luna plina, un spatiu deschis, si muuuult alcool.

  •  Alaturi de ceilalti colegi de suferinta, faci un foc mare.
  • Te dai pe fata cu sangele dusmanilor tai si bei lacrimile lor frustrate [daca nu ai de unde sa faci rost de sangele dusmanilor si lacrimile lor frustrare, pot fi inlocuite cu ruj si votca. Votca e optionala in functie de sanatatea si ficatul fiecaruia, dar machiajul de lupta e mandatory.]
  • Astfel pregatit, incepi sa dansezi in jurul focului.
  • Cantand incantatii pagane [drunkenly singing „Don’t Stop Believin”] arunci cursurile de la materia asta blestema in flacari.
  • Multumesti fortelor intunecate ca ti-au primit sacrificiul de sange si fonetica.
  • Lasa-te patruns de magie satanica. [Traducere: Drunkenly pass out.]

Update de la Cori: Numiți-mă, vă rog frumos, Jesus Corina. Sunt Dumnezeu pe pământ, sunt un geniu, sunt regina lumii: am luat 9. Și eu, și Crista așteptăm ofrande și osanale. Și chiar am făcut dansuri ale victoriei. Încă fac atunci când îmi amintesc cât de minunată sunt.

tumblr_mo8hmwgtkD1rzaqa0o1_500

tumblr_inline_mnrzx09ukS1qz4rgp

8 responses »

  1. Felicitări amândurora :*
    Apropo, sper să continuați cu genul ăsta de articole, sunt geniale😀

    Răspunde
    • Mulțumim!
      O să continuăm până se termină sesiunea!

      Răspunde
    • Ma bucur ca iti place seria noastra de articole.😀

      Anul trecut era foarte stresata de conceptul asta mitic de ‘sesiune’. Ma gandeam ca o sa fie atat de oribil incat o sa trebuiasca sa ma ascund intr-un colt leganandu-ma pana cand e gata si sa nu ma ies de acolo.

      Acum, in calitate de studenta experimentata care a trecut prin numarul fabulos de o sesiune si jumatate…meah. Nu mai sunt asa impresionata. :)) Aduc sacrificii ocazionale zeilor infernului.

      Răspunde
      • Și eu eram la fel după ce am scăpat de stresul bacului și tot restul, mai ales că toți ziceau că prima sesiune e cea mai grea și chestii de genul. Sesiunea asta nu mi s-a mai părut chiar așa nașpa, cu toate că profesorii mei(sau oricine stabilește ziua examenelor) ni le-au pus mai întâi pe cele mai ușoare și la final pe cele mai grele, ce pot sa zic, nu mi-a venit să cred când am văzut :))

    • Hmm…noi stabilim de comun acord cu profii si cu celelalte grupe examenele. Au fost destul de echilibrate examenele noastre, unul greu-unul usor. A fost mai ‘fabulos’ cand ne-am pricopsit cu literatura romana si literatura engleza in doua zile la rand, dar eh. Ata ete. Spre norocul meu, nu a trebuit sa dau la literatura romana.😀

      Apropo, tu la ce faculta esti?

      Răspunde
      • Pe noi nu ne întreabă nimeni când programează examenele. Până acum cel mai nasol am avut examene puse la o zi distanță, dar la alte grupe am văzut că aveau trei examene unul după altul, nici măcar o zi între ele, pentru ei chiar a fost nasol.

        Eu sunt la ASE la Administrarea afacerilor cu predare în limbi străine, în cazul meu în engleză.

Lasă un răspuns

