RSS Feed

Ghid de sesiune #2 Don’t panic – shit happens

Posted on

tumblr_m7g6clz79C1rpqqpzAsta o sa fie din ciclu, „Ce sa fac eu, studentul, cand sunt sigur ca am picat un examen?”. Evenimentele relatate aici sunt luate din experienta mea proprie, in calitate de studenta si fosta eleva care nu a avut niciodata o nota sub 7 si care, din pacate, se gaseste acum in situatia absolut straina de a fi 100% sigura ca nu va trece un examen.

Sa zicem ca te gasesti in situatia mea – situatia e certa, imputita si, for lack of a better or more appropriate word, faily [like me]. Cum reactionezi?

La examen:

  •  Primesti subiectul. Un moment in care refuzi sa te uiti pe subiect. If you can’t see it, it’s not that bad, right?
  • Nu poti sa amani la infinit. Iti iei inima in dinti. Te uiti pe subiect. It’s that bad. Ce faci acum?
  • Un moment de panica intensa. Dureaza mai putin de 10 secunde. Dafaq is this?
  • Certitudea ca o sa pici examenul apare inainte sa ridici pixul si sa scrii ceva. You’re fucked.

In continuare, aveti doua optiuni.

Optiunea a – You’re fucked, de ce sa mai stai. Rogi proful sa te lase sa pleci. Esti politicos, politetea nu strica niciodata. Oricum te mai vezi cu proful si la a doua sesiune.

Optiunea b – You’re fucked, dar incerci sa o dai la intors. Ce ai de pierdut? Macar daca inventezi, poate ai noroc chior si inventezi pe subiect si primesti ceva. Esti la faza de negociere cu divintatea.

Eu, personal, sunt din categoria B. Mereu negociez, chiar daca stiu ca nu imi iese. Macar sa incerc, right? Voi scrie articolul din perspectiva vesnicului negociator si inventator de definitii dubioase la fonetica.😀

  •  Scrii ce stii. Ce nu stii, inventezi. Rezultatul e tot ala. Either way, you’re still fucked
  • Scrii mult, debitezi in proportie de 70%. Cand nu scrii, te uiti pe pereti in momente lungi de calm absolut. Intalnesti privirea unei colege, si realizati amandoua in acelasi timp ca sunteti in aceasi situatie. Zambeste.😀 Macar nu esti singurul din club.
  • Termini de scris. Te duci la profesor si ii lasi foaia pe masa. Zambeste din nou. Fii politicos. As I already said, you’re fucked, at least you can do is be positive about it. No one likes a grumpy cat.

Dupa examen:

  •  Te intalnesti cu un alt coleg de la examen. Va uitati unul la celalalt. Primul lucru pe care vi-l ziceti „Ne vedem la restanta”
  • Te intalnesti cu prietena cea mai buna. Va uitati una la cealalta. Incepeti sa radeti isteric. „Il picam pe asta.” „Cu gratie si talent, pisi, cu gratie si talent.”
  • Te duci acasa. „Well, mom, examenul asta il pic.” Mama: „Eh, lasa. Iti iau un tort in cinstea primului examen picat.” [don’t judge. My mom’s special.]

A doua zi dupa examen:

  •  Eh, asta-i viata, frate.
  • Injura-l in mod creativ pe prof, pentru ca, fuck that guy, de aia!

 

18 responses »

  1. Buna, suze de deranj darte-am nominalizat si eu la Versatile Blogger awards. http://atardecerrosa.wordpress.com/2013/06/16/versatile-blogger-awards/

    Răspunde
  2. Partea a 3-a nu mai urmeaza??? Am tot asteptat si nimic😦

    Răspunde
  3. =))))))) Buuun, ce mai sfaturi!!! Oricum, îmi pare rău de situaţia ta, dar m-a amuzat postul. Poate că există totuşi o speranţă, aşa că… do not panic. BTW, I love your mom!

    Răspunde
    • M-am tot chinuit sa ma loghez pe wordpress ca sa iti raspund, dar nu ma lasa.😦 Damn it, trebuie sa raspund asa.

      Nu-ti fa griji, si eu ma amuz de situatia mea. :)) Si articolul e scris in primul rand ca sa sublinieze un lucru – shit happens, dupa cum spune si titlul. In calitate de studenta care a avut numai note bune si eleva care a avut numai note bune, nu m-am gandit niciodata ca o sa ma aflu in postura de „examen picat”. Dar uite ca o sa se intample si asta, si imi dau seama ca nu e un capat de tara. Asta este.😀

      Mama mea e, cum am spus, special. :))

      Răspunde
  4. Oana Patricia

    eu una folosesc metoda B dar cand vine vorba de matematica si alte subiecte asemanatoare prefer sa nu fiu Mr. Potatohead si sa ma retrag politicos :))

    Răspunde
    • Mă, adevărul e că la mate e destul de greu să aberezi și să inventezi. Deși pe tine te văd în stare să reinventezi matematica :))

      Răspunde
    • Always be polite, macar invatam si noi de la Hannibal. Iti dai seama ca si eu folosesc mereu metoda B, pentru ca orice aberatie e mai buna decat nimic la mine. Desi la tine la mate e dificil sa aberezi. Te-ai gandit sa ii desenezi un smiley face la prof pe foaie inainte sa i-o dai?😀

      Răspunde
      • Oana Patricia

        Ma, nu m-am gandit la asta :)) dar nu o voi face pentru ca o sa par mai potato decat is deja😀

  5. Si eu am crezut 99% ca o sa pic la un examen si totusi l-am luat.Ce facultate faci?

    Răspunde
    • Litere. Examenul asta e la Fonetica Romana, care e o materie extrem de imputita ca nu imi place delooooc. 😦 Eh, asta e. Il pic, il pic. Problema e ca subiectul care mi-a picat nu era ATAT de greu, numai ca nu am invatat eu ca tampita. A fost din aparatul respirator, sa explici rolul laringelui in vorbire. Erau foarte multe cursuri si asta a fost chiar singurul pe care nu l-am invatat aproape deloc. Sunt mai mult frustrata decat dezamagita. :-<

      Nu imi fac, totusi, sperante ca o sa trec. Eventual, numai daca se deschid cerurile si se pogoara Duhul Sfant si are loc un miracol. Otherwise, I'm fucked.😀

      Răspunde

Lasă un răspuns

