RSS Feed

Leapșa

Posted on

Am primit o leapșă de la Krisszu. Pentru că nu am știut dacă se referă la cărți în general sau doar la cele din anul acesta, am decis să le menționîm pe cele citite până acum în 2013.

TOP 3 cele mai bune cărți parcurse până în luna iulie:

Cori: (o să pun și serii aici) trilogia Farseer de Robin Hobb, Moștenirea de Katherine Webb și Shogun de James Clavell. Ca mențiune, adaug și cele două volume din Temeraire de Naomi Novik.

Crista:  The Lovely Bones – Alice Sebold, About a Boy – Nick Hornby, Silmarillion – J. R. R. Tolkien

 

TOP 3 dezamăgiri:

Cori: Rătăcire și Damnare de Lauren Kate și Orașul oaselor de Cassandra Clare. Puțin spus că m-au dezamăgit. Mi-au omorât pur și simplu creierul.

Crista: 1. Hannibal – Thomas Harris. Pe cat de mult mi-a placut Dragonul Rosu si Tacerea Mieilor, pe cat de bine a inceput Hannibal, pe atat de nasol s-a terminat. Cred ca e si din cauza faptului ca am terminat-o vineri si the burn is still sore, pur si simplu mi-a venit sa dau cu cartea de un perete cand am vazut cum se termina. De ce Thomas Harris, de ce?

2. Si la sfarsit a mai ramas cosmarul – Ovidiu Craznic.

3. Me Talk Pretty One Day – David Sedaris

 

TOP 3 cărți de la care aveai mai multe așteptări:

Cori: Luminile nordului de Philip Pullman și Lună plină de Kelley Armstrong. Hai să punem și Divergent de Veronica Roth aici, din simplul motiv că mă așteptam să mă prindă mai tare.

Crista: 

  1. Anna cu Ochii Verzi – Sveva Casati Modignani
  2. Neverwhere – Neil Gaiman
  3. Hannibal – Thomas Harris [never getting over this one, Thomas Harris. Ca fapt divers, am inceput sa citesc si Hannibal Rising, am observat ca se bazeaza EXACT pe chestie pe care am detestat-o in Hannibal si, de nervi, am renuntat la ea. Nu ti-o iert pe asta, Harris. Never. Nup. Nope.]

 

TOP 3 cărți ce ți-au întrecut așteptările:

Cori: seria Farseer de Robin Hobb, seria Blue Blood de Melissa de la Cruz și Shogun de James Clavell. 

Crista: Silmarillion – J.R.R Tolkien, Alchimia Dorintei – Tarun Tejpal, Fiziologia Poeziei – Nichita Stanescu [who knew I’d actually love reading this? I didn’t.]

 

TOP 3 personaje masculine ce te-au dat peste cap: 

Cori: None, deși mi-a plăcut de Four și de Laurence, dar nu să mă dea peste cap.

Crista: 

  1. Hannibal Lecter – because of the sheer amount of mindfuck. Ma dat peste cap, but not in a sexy way.
  2. Anafiel Delaunay – din Kushiel’s Dart. He was sexy! And manipulative! And a classy spy!😀
  3. John Thornton – din North and South, de Elizabeth Gaskell. Stiti ce? Mr. Darcy can suck it. I like this guy more.😀

 

TOP 3 cărți de citit într-o zi de vară:  

Cori: Gossip Girl de Cecily von Ziegesar și practic orice carte Chic. Eventual, orice carte fantasy proastă pentru adolescenți.

Crista: Sarra Manning – You don’t have to say you love me, Anne Rice – Beauty’s Punishment, Terry Pratchett – The Colour of Magic [sau orice alta carte Discworld]

 

TOP 3 cărți de evitat pe viitor:

 Cori: orice de Lauren Kate, Cassandra Clare și P.C. Cast. Deși de P.C. Cast o să mai citesc, pentru că erau așa de proaste că mă amuzau.

Crista: 

  1. Absolut orice carte scrisa de Maggie Stiefvater. Am citit putin din Fior, mi-a murit creierul, nu ma ating de nimic scris de tipa aia nici cu o prajina
  2. Orasul Oaselor – am, am avut si voi avea o parere destul de proasta despre Cassandra Clare, chiar daca pot sa ii apreciez smecheria. Sa ma ating vreodata de cartile alea? Bitch please!
  3. Hannibal Rising – Cred ca v-ati dat seama deja ca Thomas Harris m-a traumatizat. Am citit 50 de pagini zilele trecute si pot sa spun doar – NOPE. Fuck that guy.

7 responses »

  1. Ooof, aşa de proastă e seria Oraşul oaselor de Cassandra Clare? Am tot văzut recenzii la ea şi am crezut că merită citită. Dar acum… îmi pare dezamăgitoare. Frumoase titluri! :*

    Răspunde
    • Mie mi s-a părut foarte, foarte proastă. Dar na, gusturile oamenilor diferă, știu și eu că sunt mulți cei care adora seria. Din punctul meu de vedere însă, e mai mult decât puerilă

      Răspunde
  2. iar pe dragonul din moștenirea, ah eragon o cheamă safira, e singurul dragon de care m-am îndrăgostit .
    Da, ce mă bucur că a-ți rezolvat amândouă. E drăguț. Sincer nici eu nu am înțeles prea bine de când ar fi trebuit să fie puse cărțile dar le-am pus până la urmă pe astea din 2013 =))
    Gossip girl voi citii si eu acum la vară, numai să imi vină pachetul , sper să am măcar zece volume, iar primele 3 văd eu pe unde trebuie să-mi vând rinichii .
    Anna cu ochii verzi am mai auzit despre ea , din câte îmi amintesc sunt două volume și o chestie ciudată cu tatăl fetei .Nu am prins ideea .Lauren Kate nu mă atrage , deci da și eu zic teoretic și practic pas .
    îmi plac răspunsurile voastre am descoperit cărți noi

    Răspunde
  3. Mi-am descarcat si eu Mostenirea pe Kindle. Sa vad cand voi avea timp si de seria asta :))

    Răspunde
    • Te referi cumva la seria lui Cristopher Paolini? Ca eu nu la asta mă refeream aici :))

      Răspunde
      • Ah, la naiba. Da ..:))) Nu am bagat de seama autorul, mi-a sarit in fata doar titlul. Ma tin de mult timp sa ma apuc de ea :)) E buna de ceva?

      • Seamănă cu Stăpânul inelelor, dar scrisă mai accesibil. E frumoasă, merită citită. Eu mai am ultimul volum. Vezi că le-am făcut și recenzii

Lasă un răspuns

