RSS Feed

Ghid de sesiune #1. How to deal with annoying and useless subjects

Posted on

Din propria experiență și vasta noastră înțelepciune, eu și Crista vom scrie o serie de articole despre cum sa te descurci în sesiune fără să o iei cu căpuțul sau să omori pe cineva. Notele bune sunt cu totul altă problemă. Azi voi scrie despre materiile enervante și absolut inutile. În cazul meu, Limba Română Contemporană, adică pe semestrul ăsta fonetica.

Materie mai îngrozitoare și mai puțin folositoare nu există. Serios, chiar nu există. După ce m-am chinuit vreo două ore (atât învăț eu pe zi, maximum 3-4 ore când sunt cu adevărat stresată) cu cele einșpe mii de clasificări ale vocalelor și consoanelor, plus explicațiile aferente, mi-am pus la cale planul de acțiune, pe care o să îl împărtășesc cu voi, în minunata mea generozitate. Se aplică tuturor materiilor descrise în titlu.

1. Înjură profesorul în toate modurile cunoscute limbii tale materne.

2. Gândește-te cum să îi spargi cauciucurile, parbrizul și cum să defechezi, ca să fiu politicoasă, pe capotă.

3. Sună-ți prietena și discută cu ea cele de mai sus.

4. Vorbește cât mai mult cu ea, ca să tragi de timp. După ce închei conversația, intră pe Facebook, citește tot felul de articole pe tot felul de site-uri, uită-te la poze pe WeHeartIt, etc. Orice te împiedică să înveți.

5. Când chiar nu mai ai ce să faci, apucă-te de învățat.

6. Enervează-te.

7. Dă-ți seama că e absolut imposibil să reții unele chestii și apoi refuză categoric să le înveți.

8. Mai înjură puțin, nu are cum să strice.

9. Transformă expresia „Fuck this shit” în mantra ta.

10. Obișnuiește-te cu ideea că iei notă mică.

11. Până la punctul ăsta în mod sigur te-ai ales deja cu o durere de cap.

12. Renunță pe ziua de azi, deși mai ai cursurile de învățat și examenul e luni.

Sper că v-am fost de folos.

9 responses »

  1. Bineînţeles că m-ai ajutat. Le fac în ordine, nu? :))

    Răspunde
  2. Oana Patricia

    sa-mi dea o lacrima nu alta😀 exact asa fac si eu in sesiune😀

    Răspunde
  3. ….HUH? Dintr-un motivu sau altul, ma lasa sa postez doar anonim chiar daca eu ii dau log in. Well, that sucks. Sper ca stii doar ca nimeni in afara de prea-iubita ta soprana poate sa spuna in FUCK THAT GUY cu atata pasiune.

    Peace out,
    Crista.🙂

    Răspunde
  4. Observ ca esti intr-o SUPER STARE pentru invatat :))) eu am avut la invatat la un curs de psihologie militara si judiciara…despre politica din Romania privitoare la problemele invatamantului si asistentei sociale. Serios??? Ce treaba are? In fine. Mai am doua si am scapat! Succes si tie!

    Răspunde
  5. Ai uitat sa scrii expresia mea preferata – „FUCK THAT GUY”

    Răspunde

Lasă un răspuns

