RSS Feed

Versatile Blogger Award

Posted on

Regulile sunt:

1. Mulţumește-i persoanei care te-a nominalizat.
2. Include link-ul către blogul respectiv.
3. Selectează 15 bloggeriţe pe care le-ai descoperit recent sau pe care le urmăreşti constant.
4. Lasă un link la ultima lor postare pentru a le anunţa.
5. Spune-i persoanei care te-a nominalizat 7 lucruri despre tine.
Le mulțumesc deci mult, mult de tot Leontinei și Ghandei pentru nominalizare. Sunt niște drăguțe.
Nu vă așteptați la lucruri mărețe despre mine. Așadar:
1. În clipa de față am o obsesie de zile mari pentru cosmetice și tot ce ține de îngrijire, iar asta din cauza dragului de Youtube. Am găsit cumva o tipă, Heart, care postează tot felul de clipuri drăguțe și are mai multe farduri decât multe magazine. De vreo două săptămâni mă uit la ea și parcă am înnebunit. (Roxana, asta e cu dedicație pentru tine)
2. Sunt masochistă. Port pantofi care îmi fac răni și citesc cărți la care știu sigur că o să mă enervez.
3. Îmi plac enorm ceainicele și ceșcuțele drăguțe și am de gând să îmi cumpăr unele de la Cărturești la sfârșitul sesiunii.
4. Visez cu ochii deschiși la perioada în care voi avea casa mea, adică atunci când nu o să mai stau cu ai mei. Îmi imaginez ce o să gătesc, cum o să decorez, cum o să folosesc camerele. E probabil cel mai mare vis al meu.
5. Mi se pune des pata (nu în sensul bun) pe o persoană sau alta și atunci devin atât de răutăcioasă încât mă sperii eu pe mine.
6. Îmi place să mototolesc potaia și să vorbesc cu el ca un copil retardat (gen: „Cine e cel mai frumos cățel din lume? Muci-mu-guci-gu!”)
7. Îmi place să mănânc și să gătesc. Cel mai mult îmi place să mănânc la birou în timp ce mă uit la un serial – priceless!
photo-versatile-blogger11
Acum Crista:
1 – Sunt atat de atasata de fardurile mele incat, chiar daca in prezent am peste 200, nu ma lasa inima sa renunt la ele. I blame this on my mom, care mi-a indus dragostea latenta pentru farduri, and also on Cori, pentru a incurajat de multe ori aceasta relatie abuziva.
2 – Sunt traumatizata de gandaci. Nu suport afurisitele de ganganii cu multe picioare. Cel mai crunt = carabusi sau gongile de bucatarie.
3 – Melodia mea preferata e I’m your Man, a lui Leonard Cohen. Melodia mea preferata de facut karaoke atunci cand sunt beata e Don’t Stop Believing, de la Journey.
4 – Niciodata nu mi-au prea mult rosiile, si nici ardeii. Chiar daca ador mancarea cu bulion sau pasta de rosii, rosii gatite in orice fel, nu prea le sufar crude. Ardeii pur si simplu nu imi plac – nici cruzi, nici in mancare. Am o aversiune fata de ei, mai ales daca sunt galbeni sau verzi.
5 – Ca si copil, intotdeauna am sperat ca Tom o sa il prinda pe Jerry.
6 – Inainte sa invat sa prajesc un ou sau sa fierb un cremvusti, am invatat sa fac cafea. Am invatat pe la 7 sau 8 ani. Am inceput sa beau cafea prin clasa a 9-a, si acum sunt un fel de coffee snob. De fapt, beau cafea si in timp ce scriu leapsa asta.
7 – Imi place sa cred ca intr-o viata anterioara am fost un pirat sau un calugar tibetan.
Dau mai departe leapșa oricui se nimerește pe aici, dar mai ales Roxanei, lui Roxtao, Meduzei și lui Krisszu. Dacă mai trăiește, și Patriciei.

11 responses »

  1. Pingback: Leapsa #10 & #11 | My Weekly Book

  2. Ahhhh!! Si mie imi plac cescutele si ceinicutele de la Carturesti. Dar sunt fooarte scumpe. Mai accesibil este ceaiul :)) Acum vreo 2 zile am stat jumatate de ora sa le miros😐 :)))) Si tipa de pe youtube e foarte draguta!😀

    Răspunde
  3. o voi rezolva cu drag, ma simt myu..

    Răspunde
  4. 😀😀 Minunat! Cred ca abia in perioada asta mi-am dat seama cat de tare imi plac lepsele de genul asta, e grozav sa citesti chestii din astea random si amuzante despre oameni!

    Răspunde
  5. Da, da mai traiesc *mai mult sau mai putin*😀. Multumesc frumos de leapsa, o sa incerc sa o fac si eu candva.

    Răspunde

Lasă un răspuns

