RSS Feed

Cărți noi #16

Posted on

Nu am mai făcut de mult un astfel de post, iar asta pentru că nu mi-am mai cumpărat nimic. Am făcut totuși, în ultimele săptămâni, rost de câte ceva.

La schimb de cărți am primit:

100_1113

Lumina de M. John Harrison

100_1115

Camuflaj de Joe Haldeman

100_1117

Revelații de Melissa de la Cruz, pe care am citit-o și i-am făcut și recenzie, dar trebuia să o am.

De la o fată am primit de ziua mea Moștenirea familiei van Alen de Melissa de la Cruz:

100_1111

Iar de la Libris am primit pentru recenzie Grădina uitată de Kate Morton.

100_1114

4 responses »

  1. Camuflaj e geniala! Sper sa-ti placa, I loved it!

    Si vad ca Lentina mi-a luat-o inainte, dar ai primit si de la mine un premiu/leapsa: http://povesti-intunecate.blogspot.com/2013/06/versatile-blogger-award.html

    Răspunde

Lasă un răspuns

