RSS Feed

Lost in Time – Melissa de la Cruz

Posted on

9578590Uite că s-a dus și al șaselea volum. Mai am unul și gata.

Volumul ăsta a fost cam ca primul sau al cincelea sau mai știu eu care nu m-a dat pe spate. Nu a fost palpitantă,  nu m-a ținut trează până noaptea târziu, nu am terminat-o în maximum două zile, ca celelalte. A avut multe momente care ar fi trebuit probabil să mă facă să stau cu sufletul la gură, but it didn’t happen. Ăsta ar fi punctul slab.

Punctele forte sunt două la număr. Primul ar fi că multe lucruri, aproape toate de altfel, sunt în sfârșit clarificate. Am înțeles, după atâta timp, cum stă treaba cu relația dubioasă dintre vampirii pereche și de ce ziceau la început că nu poți pur și simplu să rupi o astfel de legătură pentru că sunt consecințe. Am aflat care sunt. 

Povestea din spatele porților către Iad mi se pare de asemenea foarte interesantă și oferă o cu totul altă perspectivă asupra cărții și a modurilor în care e posibil să se termine seria. Am bănuieli, dar nu vreau să mă gândesc prea mult la asta ca să nu stric surpriza. Nici nu am citit pe net spoilere, vă dați seama?

Partea care mi-a plăcut cel mai mult, insă, e cea legată de Allegra. În sfârșit aflăm o parte din ce s-a întâmplat înainte ca Șuia să se nască, deși Melissa a fost afurisită și deșteaptă în acelașă timp și a lăsat cele mai interesante aspecte pentru ultimul volum. 

Un alt detaliu care mi-a făcut plăcere e modul în care a fost creat Iadul. Nu cu oameni și creaturi supranaturale fierbând în cazane uriașe sau torturați mai știu eu cum, ci sub forma unei lumi: orașe aproape la fel cu ale noastre, dar cu diferențe semnificative care te fac să îți dai seama că, deși nu pare așa de rău la început, nu ar fi chiar grozav să trăiești acolo.

Parcă nu pot să cred că nu mai am decât un volum și gata. O să mai aștept totuși puțin până să mă apuc de el, că am vreo trei cărți care trebuie citite până atunci. 

Lasă un răspuns

