RSS Feed

Misguided Angel – Melissa de la Cruz

Posted on

MA_JKT_1p.inddHmmm…. Volumul ăsta are și albe și negre. Prima parte m-a iritat și m-a plictisit destul de tare, și asta din cauza Șuiei și a lui Jack. Ceea ce se întâmplă cu ei mi s-a părut atât de haotic și de puțin interesant, încât începusem deja să mă supăr pe Melissa. Însă ceea ce m-a deranjat cel mai tare a fost faptul că fiecare acțiune de-a lor era întreruptă de gânduri despre cât de mult se iubesc, cum le e frică ca celălalt să nu pâțească ceva și ce fericiți sunt ei că totul se termină cu bine. Îmi venea să le dau două palme. Noroc că a trecut partea din carte dedicată lor și am ajuns și la lucruri mai interesante.

Adică Mimi și Deming. Îmi place de Mimi din ce în ce mai mult. E la fel de răzbunătoare, plină de ură și egoistă, dar are și lucruri de care îi pasă, și anume comunitatea vampirilor. Suferă o oarecare schimbare după ceea ce se întâmplă la sfârșitul volumului patru, lucru de înțeles, și renunță cât de cât la superficialitatea dusă la extrem de până atunci.  Apreciez că nu a suferit o schimbare completă de personalitate, adică să devină brusc o mielușică alergând pe campii înflorite. Experiența mea dezastruoasă cu astfel de cărți mă face însă să devin paranoică și să ma aștept să se întâmple până la urmă și asta.

Legat de acțiune, nu am mare lucru de spus. Prima parte e, cum am zis deja, plictisitoare, dar apoi devine palpitantă și interesantă. Sunt anumite lucruri si termeni pe care nu i-am înțeles, dar încă nu îmi dau seama dacă e din cauză că sunt eu tută sau pentru că nu a fost explicat cum trebuie, deci nu o să insist acum. La fel ca până acum, te lasă dorind să citești mai departe, să îți dai seama ce naiba o să se întâmple în continuare și, mai ales, cum o sa se termine. Tare curioasă sunt.

One response »

  1. Imi place mult cartea asta .Aici ma refer la coperta e atat de angelica …

    Răspunde

Lasă un răspuns

